کد خبر: 40043 A

سوفی ترنر برای بقا تلاش می‌کند/ سقوط هواپیمای خانم بازیگر

سوفی ترنر برای بقا تلاش می‌کند/ سقوط هواپیمای خانم بازیگر

سوفی ترنر و کوری هاکینز سفری طاقت‌فرسا در طبیعت وحشی آغاز می‌کنند و چاره‌ای جز کنار آمدن با شرایط بسیار سخت ندارند.

ایران آرت: سوفی ترنر ستاره‌ی سریال "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) و "کوری هاکینز" بازیگر فیلم "بلکککلنزمن" در فیلم تریلر "بقا" (Survive) هم‌بازی شدند. این فیلم که توسط "مارک پلینگتون" کارگردانی می‌شود، بر اساس رمانی به قلم "ریچارد آبیت" ساخته می‌شود و ماجرای "جین" با بازی ترنر را دنبال می‌کند که هواپیمایش در کوهستانی دور افتاده و برفی سقوط می‌کند. او به همراه "پل" با بازی هاکینز تنها بازماندگان سانحه‌اند و باید برای بقا تلاش کنند. این دو سفری طاقت‌فرسا در طبیعت وحشی آغاز می‌کنند و چاره‌ای جز کنار آمدن با شرایط بسیار سخت ندارند.

"ون تافلر" مدیر عامل استودیوی اسکای می‌گوید: "پس از خواندن فیلمنامه، به نظرم بسیار روشن رسید که برای نقش‌ اصلی فیلم باید هنرپیشه‌ی مناسبی انتخاب کنیم و اکنون خوشحالم که سوفی می‌تواند در این فیلم استعداد خود را به رخ بکشد. علاوه بر این، از همکاری با "مارک پلینگتون" نیز که در دهه‌ی ۱۹۸۰ در شبکه‌ی MTV با من همکار بود و کارگردانی استثنائی است هیجان‌زده‌ایم."

ترنر در مورد نقش خود می‌گوید: "بازی در نقش "جین" در فیلم "بقا" برای "کوئیبی" باعث افتخار است. او شخصیتی پیچیده است که با دشواری‌های می‌جنگد و نه تنها جان خود را نجات می‌دهد بلکه سرچشمه‌ی شهامت و قدرت را درونش کشف می‌کند. امیدوارم این فیلم روی افرادی که فاقد عزت نفس‌اند تأثیرگذار باشد."

به گزارش سی نما، "بقا" برای سرویس استریمینگ "کوئیبی" چراغ سبز دریافت کرده و هم اکنون در حال فیلمبرداری است. "ریچارد آبیت" و "جرمی آنگار" فیلمنامه را به نگارش درآورده‌اند.

"سوفی ترنر" برای بازی در نقش "سانسا استارک" در فصل هشتم "بازی تاج‌وتخت" نامزد دریافت جایزه‌ی امی بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد. او به زودی در تریلر جنایی "سنگین" (Heavy) دیده خواهد شد.

هاکینز در حال فیلمبرداری اقتباس سینمای از موزیکال "در بلندی‌ها" (In The Heights) به کارگردانی "جان ام. چو" است و در "۶ زیرزمینی" (6 Underground) به کارگردانی "مایکل بی" در مقابل "بن هاردی"، "رایان رینولدز" و "پیمان معادی" بازی می‌کند.

 

بازی تاج و تخت سوفی ترنر کوری هاکینز فیلم بقا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین