کد خبر: 4003 A

از آقای رپر تا خانم مدل؛ هنرمندانی که به دین اسلام گرویدند

از آقای رپر تا خانم مدل؛ هنرمندانی که به دین اسلام گرویدند

برخی از بازیگران، مدل‌ها و خوانندگان مشهور غربی در دوران معاصر به دین اسلام معتقد شده‌اند...

ایران‌آرت: برخی از بازیگران، مدل‌ها و خوانندگان مشهور غربی در دوران معاصر به دین اسلام معتقد شده‌اند که در ادادمه درباره برخی از آن‌ها را خواهیم خواند.

 

بلا حدید

مدل و مانکن آمریکایی بعد از این که درباره اعتقادات مذهبی‌اش صحبت کرده به عنوان تیتر و سرفصل روزنامه‌ها قرار گرفته است. او عنوان کرده که افتخار می کند که یک مسلمان باشد.

بر اساس گفته‌های او پدرش که یک پناهنده فلسطینی است انسانی مذهبی است و همیشه همراه با بلا و خواهر و برادرانش عبادت می کند. او گفت خانواده اش به وسیله قانون منع مهاجرت کشورهای مسلمان تهدید نشده است. بلا نخستین ستاره آمریکایی مسلمان نیست که درباره مذهبش سخن می‌گوید اما نسبت به ستاره های دیگر با توجه بیشتری در این زمینه رو به رو شد.

بلا حدید

 

زین مالیک

زین جواد مالیک خواننده بریتانیایی و عضو سابق گروه وان‌دایرکشن در سال ۲۰۱۶ در مجله کامپلکس درباره اعتقادات مذهبیاش گفت. وقتی از او درخواست کردند که درباره اعتقادات مذهبی اش در آینده بگوید پاسخ داد: کسی چه می داند؟ شاید زمانی برسد که احساس کنم چیزی برای گفتن درباره یک موضوع خاص و اگر زمانی برسد که بتوانم حرف هایی که برای گفتن دارم را بدون توهین به هیچ شخصی بیان کنم این کار را خواهم کرد اما امروزه به سختی می توان بدون توهین به هیچ شخصی نظر و اعتقاد شخصی را بیان کرد. گفته می‌شود او مسلمان است.

زین مالک

 

ایمان

ایمان، مدل معروف سومالیایی درباره مسلمان بودنش گفته است: به دلیل نداشتن حجاب و نپوشیدن روسری که بسیاری از زنان مسلمان به عنوان حجاب سر می کنند مرکز توجه و مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته ام. ایمان می گوید: من به عنوان یک دختر سومالیایی، یک مدل، یک مادر و یک زن مسلمانی که حجاب ندارد با یک مرد سفید پوست (دیوید بویی) ازدواج کردم و با صداقت زندگی کردم.

ایمان

 

دکتر اوز

دکتر اوز پزشک ترک تباری بزرگ شده آمریکا با والدینی از ۲ دین متفاوت است. او می گوید بیشتر در زمینه جنبه روحانی مذهبش تامل و تلاش کرده است تا جنبه قانونی و شرعی آن.

دکتر اوز

 

ماهرشالا

ماهرشالا علی بازیگر فیلم مهتاب در طول دوره تحصیلات تکمیلی بعد از رفتن به یک مسجد دینش را به اسلام تغییر داد. او می گوید: زمانی که آن دعا در تمام جسمم طنین انداز کرد به این پاسخ و تصمیم رسیدم. یک هفته بعد بیدار شدم و حسی به من گفت که باید به مسجد بروم.

ماهر شالا علی

 

آیس کیوب

اشی جکسون با نام هنری آیس کیوب رپر معروف در روزنامه گاردین گفته است که در دهه ۹۰ دینش را به اسلام تغییر داده است. او می گوید: من خودم را یک مسلمان طبیعی می نامم زیرا تنها خودم هستم و خدایم. از آنجایی که برای رفتن به مسجد و عبادت و خیلی رسم و رسومات دیگر ساخته نشده ام این کارها را هم انجام نمی دهم.

آیس کیوب

 

 

 

مسجد زین مالیک آیس کیوب ماهرشالا دکتر اوز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین