کد خبر: 39904 A

پایان انتظارها برای تماشای سریال "نیروی اهریمنی‌اش"

پایان انتظارها برای تماشای سریال "نیروی اهریمنی‌اش"

تاریخ پخش سریال فانتزی "نیروی اهریمنی‌اش" محصول شبکه‌های BBC و HBO مشخص شد.

ایران آرت: شبکه‌های HBO و BBC تاریخ پخش اقتباس تلویزیونی پرخرج خود از "نیروی اهریمنی او" (His Dark Materials) را مشخص کردند. اولین اپیزود این سریال یکشنبه ۳ نوامبر در بریتانیا از BBC و دوشنبه ۴ نوامبر در آمریکا از HBO روی ایر می‌رود. شبکه‌ی کابلی HBO متعلق به وارنرمیدیا این سریال را در اختیار مخاطبین جهانی هم قرار می‌دهد.

فصل اول "نیروی اهریمنی او" به نویسندگی "جک تورن" داستان "لیرا" (دافنه کین) را روایت می‌کند که جستجوی‌اش برای یافتن دوستی گمشده او را متوجه نقشه‌های شوم کودک دزدی و پدیده‌ای اسرارآمیز به نام "داست" (Dust) می‌کند. همچنانکه او در دنیاهای موازی سفر می‌کند، با پسری به نام "ویل" (امیر ویلسون) آشنا می‌شود. آن‌ها در کنار هم با موجودات عجیب برخورد می‌کنند و باید سرنوشت موجودات زنده و مرده را رقم بزنند. "جیمز مک‌آووی" در این سریال نقش "لرد اسریل" را بازی می‌کند، "روث ویلسون" در نقش "خانم کولتر"، و "لین مانوئل میراندا" در نقش مرد تگزاسی بالن‌سوار "لی اسکورزبی".

به گزارش 30نما، دیگر بازیگران این سریال که با همکاری نیو لاین سینما و بد وولف تولید شده شامل "آن-ماری داف"، "کلارک پیترز"، "آریون باکاری"، "ویل کین"، "ایان گلدر"، "جورجیا کمبل"، "جیمز کاسمو"، "مت فریزر"، "جف بل" و بازیگران خردسال "لوین لوید"، "دنیل فراگسن"، و "تایلر هویت" می‌شود. "هلن مک‌کروری" از سریال "پیکی بلایندرز" و "کریستلا آلونسو" نیز در "نیروی اهریمنی او" صداپیشگی می‌کنند. "اندرو اسکات" ستاره‌ی سریال "شرلوک" هم در فصل دوم سریال نقش‌آفرینی خواهد کرد.

تورن اعتراف می‌کند که اقتباس این سریال چالش‌برانگیز بوده و او چندین پیش‌نویس برای اپیزود اول به نگارش درآورده است: "من ۴۶ پیش‌نویس برای اپیزود اول به نگارش درآوردم تا راهی برای روایت هرچه شایسته‌تر این داستان پیدا کنم. وقتی نویسنده از داستانی اقتباس می‌کند می‌داند که تمامی اطلاعات لازم را در متن گنجانده است. اما در مورد "فیلیپ پولمن" [نویسنده‌ی کتاب‌ها] اینگونه نیست. نگارش فیلمنامه‌ی سریال بسیار چالش‌برانگیز و در عین حال یک افتخار بود."

شبکه‌های HBO و BBC توافق کرده‌اند که ۱۶ اپیزود از این سریال را به صورت دو فصل در ولز فیلمبرداری کنند.

 

بی بی سی اچ بی او نیروی اهریمنی اش نیروی اهریمنی او
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین