کد خبر: 39808 A

صحنه‌های مربوط به حضرت عباس در مختارنامه پخش می‌شود؟

صحنه‌های مربوط به حضرت عباس در مختارنامه پخش می‌شود؟

تهیه‌کننده سریال "مختارنامه" درباره احتمال پخش صحنه‌های تصویربرداری شده مربوط به حضرت عباس (ع) توضیح داد.

ایران آرت: محمود فلاح، تهیه‌کننده سریال "مختارنامه" که پیشتر سریال‌های "تفنگ سرپر"، "کلانتر"، "بوی خوش زندگی"، "او مثبت"، "خوش غیرت"، "خوش رکاب" و ... را هم تهیه کنندگی کرده است، درباره صحنه‌های مربوط به حضرت عباس (ع) در سریال مختارنامه توضیح داد. 

این تهیه‌کننده در گفتگو با فارس گفت: صحنه های مربوط به حضرت ابوالفضل علیه السلام به دستور سید عزت الله ضرغامی و با نظر ایشان به کار اضافه شد. اصلا فیلمبرداری "مختارنامه" تمام شده بود و همه به تهران برگشته بودیم که این تصمیم گرفته شد. به همین دلیل یک تیم دوباره به شاهرود برگشت. یک نخلستان که حدود ۱۰۰ کیلومتر با شهر فاصله داشت محل تصویربرداری ما بود.

وی افزود: این صحنه ها به سختی گرفته شد. بخش هایی هم در کویر شاهرود ضبط شد که بسیار طاقت فرسا بود که در نهایت هم به پخش نرسید.

تهیه‌کننده سریال "مختارنامه" در مورد عدم پخش این صحنه‌ها بیان کرد: درباره صحنه های مربوط به حضرت ابوالفضل علیه السلام و بخش هایی که پخش نشد باید بگویم که اگر بخواهیم آنها به روی آنتن برود باید خیلی جاهای آن را تغییر داد و به روی آنتن برد. در حقیقت باید حذفیاتی انجام داد و روی آن کار کرد تا قابل پخش از تلویزیون شود.

محمود فلاح تأکید کرد: به آن شکلی که ساخته شده بعید میدانم کار مناسب پخش از تلویزیون باشد و قطعا و حتما نیاز به تغییر دارد.

 

مختارنامه حضرت عباس محمود فلاح
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین