کد خبر: 39750 A

بازیگری که فقط نقش فمینیسم را بازی می‌کند

بازیگری که فقط نقش فمینیسم را بازی می‌کند

الیزابت ماس که بیشتر با نقشش در سریال "سرگذشت ندیمه" شناخته می‌شود گفت: همیشه سعی می‌کنم نقش‌های یک فمینیست را ایفا کنم.

ایران آرت: الیزابت ماس گفته است همیشه می‌خواهد نقش شخصیت‌هایی را ایفا ‌کند که "قهرمان‌های زن داستان بوده و فمینیسم را به نمایش گذارند".

این بازیگر زنجیره‌ای از نقش‌های متعدد، از شخصیت یک قربانی تا فردی خود‌-توانمند-ساخته را ایفا کرده است. از این میان می‌توان به نقش "پگی" به عنوان منشی مجربی در "مردان دیوانه" و "جون" زنی که برای اجاره رحم خویش به اسارت درآمده در "سرگذشت ندیمه" اشاره کرد.

بر اساس گزارش ایندیپندنت، خانم ماس به تایمز گفت: "من همیشه سعی‌ می‌کنم نقش شخصیت‌هایی را ایفا کنم که قهرمان‌های زن داستان بوده و فمینیسم را به نمایش گذارند. سعی می‌کنم ایشان را واقعی جلوه دهم، چه می‌خواهد زنی در محل کار باشد یا یک مادر. آنها هم شخصیت‌هایی مانند من و شما هستند، آدم‌هایی معمولی و نه ویژه و بی‌نقص. هیچ کس همیشه و در ۱۰۰ درصد اوقات خوب نیست".

او افزود: "ما از قدرت‌های ویژه برخوردار نیستیم. ما زن و انسان هستیم. ولی زنان واقعی که بی‌نقص نیستند هم می‌توانند قدرت خویش را یافته و آن را به کار بندند، این قدرت می‌تواند کاری مانند خروج از یک رابطه عاطفی بد، درخواست برای افزایش حقوق از رییس خویش، یا راهپیمایی در پایتخت کشور با لباس‌های قرمز باشد".

فصل سوم سریال سرگذشت ندیمه کمی پیش در شبکه ۴ به پایان رسید، ولی علاقه‌مندان می‌توانند ماس را در فیلم "آشپزخانه" (The Kitchen) که ۲۰ سپتامبر به روی پرده می‌رود مشاهده کنند.

 

بازیگر زن سرگذشت ندیمه الیزابت ماس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین