کد خبر: 39673 A

برد پیت کم‌کارتر می‌شود/ فصل جدید زندگی آقای سوپراستار

برد پیت کم‌کارتر می‌شود/ فصل جدید زندگی آقای سوپراستار

نباید انتظار داشت که موفقیت برد پیت در سال ۲۰۱۹ به تولید فیلم‌های بیشتر با همکاری او منجر شود چراکه او تصمیم دارد کم‌کارتر شود.

ایران آرت: برد پیت قصد ندارد با دنیای بازیگری وداع کند، اما آماده می‌شود تا کمتر از این در آثار سینمایی ظاهر شود. او به تازگی در مصاحبه با نیویورک تایمز بازیگری را در مقطع فعلی "یک کار برای جوان‌ترها" خوانده و می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای بازی در فیلم‌های جدید ندارد. بنابراین به نظر می‌رسد که دوران بازیگری او وارد فاز جدیدی خواهد شد.

پیت می‌گوید: "از این پس در فیلم‌های کمتر و با فاصله‌ی زمانی بیشتری ظاهر می‌شوم زیرا اکنون کارهای دیگری هست که دوست دارم انجام دهم. وقتی که احساس کنید سرانجام به خواسته‌ی خود در مورد چیزی رسیده‌اید، آنگاه وقت آن است که خواسته‌ی دیگری برای خود تعیین کنید."

بر اساس گزارش ۳۰نما، نیویورک تایمز اشاره می‌کند که پیت در سال‌های اخیر به مجسمه‌سازی و باغداری علاقه‌مند شده و علاوه بر این در کمپانی فیلمسازی "پلن بی اینترتینمنت" به تهیه‌کنندگی مشغول است. این استودیو در تولید فیلم‌های برنده‌ی اسکار "۱۲ سال بردگی"، "مهتاب" و "رفتگان" (The Departed) سهیم بوده است. دیگر فیلم‌های این کمپانی شامل "شهر گمشده‌ی زد"، "اکجا"، "سلما"، "پسر زیبا" و "آخرین مرد سیاهپوست در سانفرانسیسکو" می‌شود.

پیت پیش از سال ۲۰۱۹ تا حدی زیادی کم‌کار شده و آخرین اثر او "ماشین جنگی" به کارگردانی "دیوید میشد" و در سال ۲۰۱۷ بود. این فیلم مانند "متفقین" (Allied) در سال ۲۰۱۶ و "کنار دریا" در سال ۲۰۱۵ با استقبال منتقدین و مخاطبین مواجه نشد. اما امسال با فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" ساخته‌ی "کوئنتین تارانتینو" و "به‌سوی ستارگان" (Ad Astra) به کارگردانی "جیمز گری" تحسین منتقدین جشنواره‌ی ونیز را به دنبال داشت، سال درخشانی را پشت سر می‌گذارد.

اظهارات پیت در رابطه با فاصله گرفتن از بازیگری به این معناست که هواداران او باید قدر فیلم‌های او در سال جاری را بدانند. "روزی روزگاری در هالیوود" که پرفروش‌ترین فیلم‌ تارانتینو در افتتاحیه‌های داخلی و جهانی شد همچنان روی پرده است و "به‌سوی ستارگان" در تاریخ ۲۰ سپتامبر توسط فاکس و دیزنی اکران می‌شود.

 

برد پیت سوپراستار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین