کد خبر: 39640 A

ابرقهرمان زرد و سیاه‌پوش به تلویزیون می‌آید

ابرقهرمان زرد و سیاه‌پوش به تلویزیون می‌آید

پخش فصل اول و هشت اپیزودی سریال «واچمن» ۲۰ اکتبر از شبکه‌ی HBO آغاز می‌شود.

ایران آرت: شبکه‌ی HBO با ارسال یک تیزر تأیید کرد که سریال جدید «واچمن» (Watchmen) در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهرماه ۱۳۹۸) پخش خواهد شد. داستان «واچمن» در یک دنیای موازی روایت می‌شود، جایی که ابرقهرمانان را افرادی یاغی می‌دانند. این سریال درام به تهیه‌کنندگی «دیمن لیندلاف» (The Leftovers) براساس کتاب‌های مصور محبوبی به همین نام نوشته‌ی «آلن مور» و «دیو گیبنز» ساخته شده اما در عین حال تلاش کرده وجود مستقل خودش را داشته باشد.

به گزارش ۳۰نما، بازیگران سریال «واچمن» شامل «رجینا کینگ»، «جرمی آیرونز»، «دان جانسون»، «جین اسمارت»، «تیم بلیک نلسون»، «لوئی گاست جونیور»، «اندرو هاوارد»، «تام مایسن»، فرانسیس فیشر»، «سارا ویکرز»، «دیلن شومبینگ»، و «جیمز وولک» می‌شود.

«دان جانسون»‌ پیش‌تر در مورد همکاری با «رجینا کینگ» گفته بود: «بعضی از بازیگران خاص وجود دارند که شما از ابتدای فعالیت با آنان آشنا می‌شوید. با بعضی دیگر باید کمی بیشتر همکاری کنید تا با شما ارتباط برقرار کنند و در نهایت هم چنین می‌شود. اما رجینا مثل پوشیدن یک لباس راحت بود. او بازیگر فوق‌العاده‌ای است. بازی با او بسیار لذت‌بخش است. ما همکاری بسیار خوبی با یکدیگر داشتیم. امیدوارم که باز هم این فرصت فراهم شود چرا که بازیگر بسیار بااستعدادی است.»

«مارک ورثتینگتن» طراح صحنه‌ی «واچمن» نیز ماه گذشته در مورد اقتباس از کتاب مصور گفته بود: «دیمن لیندلاف رویکرد مشخصی در مورد منبع الهام سریال داشت. در حال حاضر نمی‌توانم در این باره به شما چیزی بگویم. دیمن یک گیک است. او در دوران کودکی علاقه‌ی شدیدی به کامیک «واچمن» داشته. فکر می‌کنم همه‌ی ما علاقه‌ داشته‌ایم. کتاب مصوری بسیار مهم بود. برداشت دیمن متفاوت است. دی‌ان‌ای کتاب‌ها را دارد اما برداشت خاصی است که او از آن به عمل آورده.»

در این سریال «جین اسمارت» (Legion) نقش «سیلک اسپکتر» را بازی می‌کند، قهرمان زرد و سیاه پوشی که در اقتباس سینمایی سال ۲۰۰۹ «مالین آکرمن» نقش او را ایفا کرد. لیندلاف در کنفرانس مطبوعاتی «انجمن منتقدین تلویزیونی» تأیید کرده بود که شخصیت اسمارت یک مأمور FBI به نام «لوری بلیک» است.

پخش فصل اول و هشت اپیزودی سریال «واچمن» ۲۰ اکتبر از شبکه‌ی HBO آغاز می‌شود. تریلر رسمی سریال در نمایشگاه کامیک کان سن دیه‌گو رونمایی شده بود.

 

شبکه hbo اچ بی او سریال واچمن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین