کد خبر: 39566 A

کارگردان "بازی تاج و تخت" سریال را به فرش ایرانی تشبیه کرد

کارگردان "بازی تاج و تخت" سریال را به فرش ایرانی تشبیه کرد

نویسندگان و کارگردان‌های "بازی تاج و تخت" سرانجام سکوت خود را شکستند و درباره حواشی فصل پایانی این سریال صحبت کردند.

ایران آرت: "دیوید بنیاف" و "دن وایس" نویسنده و شورانرهای "بازی تاج‌وتخت" (Game Of Thrones) سرانجام سکوت خود در مورد حواشی جنجالی فصل هشتم و پایانی سریال را شکستند. اما به جای ارائه‌ی توضیح در مورد اپیزودهای پایانی که اعتراضات بسیاری را در پی داشت، به شوخی پیرامون لیوان قهوه‌ی معروف در اپیزود "آخرین استارک‌ها" پرداختند.

بنیاف در مصاحبه با تلویزیون استار ژاپن می‌گوید: "فکر می‌کنم هنگام بافت فرش ایرانی رسم بر این است که اشتباه کوچکی به جا بماند، زیرا معتقدند که تنها خداوند از اشتباه مبرا است، بنابراین به گمانم اشتباه به جا مانده‌ی ما هم همین بود." وایس اضافه می‌کند:‌ "به همین علت بود که لیوان قهوه را آنجا قرار دادم. آگاهانه، بدین وسیله نقصان خود را اعلام داشته‌ایم."

بنیاف سپس علت واقعی به جا ماندن لیوان قهوه را توضیح می‌دهد: "ما چنان بر شخصیت‌ "دنریس" و "جان اسنو" متمرکز شده بودیم که لیوان قهوه را درست میان آن دو ندیدیم. این بود که در ابتدا باور نمی‌کردیم، ولی بعد جز شرمندگی حاصلی نداشت. [با خود می‌گفتیم:] "چطور ممکن است لیوان قهوه را در مرکز این نما ندیده باشیم؟" اما در نهایت اتفاق جالبی بود. اشتباهی بود که اکنون مضحک به نظر می‌رسد."

به گزارش 30نما، وایس در مورد ۳۲ نامزدی فصل هشتم "بازی تاج‌وتخت" در مراسم اهدای جوایز امی امسال که برای یک فصل سریال در تاریخ بی‌سابقه است اعتراف می‌کند که غافلگیر شده: "فکر می‌کردم فصل [قبلی] اوج نامزدی‌های ماست و ما با این فصل در بهترین حالت چند نامزدی کمتر دریافت خواهیم کرد."

بنیاف می‌گوید: "ما در ابتدا تصور نمی‌کردیم که سریال تا این حد عظیم شود. وقتی اولین بار به ایرلند شمالی رفتیم تا سریال را فیلمبرداری کنیم، مأمورین گمرک از ما سؤال می‌کردند که اینجا چه می‌کنیم. می‌گفتیم قرار است این سریال را بسازیم. آن‌ها جواب می‌دادند "بازی تاج‌وتخت" دیگر چیست؟ اما بعد از سه فصل می‌دیدیم که همان مأمورین در فرودگاه هیثرو در حال خواندن کتاب "بازی تاج‌وتخت" جورج [آر.آر. مارتین] هستند."

 

بازی تاج و تخت دیوید بنیاف فرش ایرانی دن وایس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین