کد خبر: 39528 A

حمایت پسر مارلون براندو از مایکل جکسون/ صحبت‌های پدرم تحریف شد

حمایت پسر مارلون براندو از مایکل جکسون/ صحبت‌های پدرم تحریف شد

فرزند مارلون براندو اعلام کرد پدرش با مایکل جکسون رابطه صمیمانه‌ای داشته و براندو مطمئن بوده که جکسون با کودکان ارتباط ناسالمی نداشته است.

ایران آرت: میکو براندو پسر مارلون براندو در نامه‌ای به لس آنجلس تایمز ادعاهای مطرح شده علیه مایکل جکسون مبنی بر سوء استفاده جنسی از کودکان را رد کرد.

میکو براندو به مدت 27 سال با مایکل جکسون دوست بود و همچنین به عنوان راننده و محافظ امنیتی با وی کار می‌کرده است.

میکو اظهار داشت: پدرم با مایکل رابطه صمیمانه ای داشت و اگر می دانست او کودکان را آزار می دهد هرگز با وی دوست نمی شد.

به گزارش مجله تله پاتی، همچنین مارلون براندو در سال 1994 نسبت به اتهامات جنسی وارد شده به مایکل جکسون به دادستان پرونده وی اعتراض کرده بود.

لس آنجلس تایمز در گزارشی نوشته بود که مارلون براندو در یک مصاحبه فاش شده گفته بابت اتهام آزار جنسی کودکان مایکل جکسون را سوال پیچ کرده و خواننده مشهور به گریه افتاده و گفته از پدرش متنفر بوده است.

بازیگر فقید "پدرخوانده" در ادامه می‌گوید: "با این رفتاری که در جریان بود، فکر کنم تقریبا منطقی باشد نتیجه گیری کنیم که او با بچه‌ها کارهایی کرده بود. برداشت من این بود که او نمی‌خواست جواب دهد چون از جواب دادن به من می‌ترسید."

بنابر ادعای لس آنجلس تایمز، میکو پسر مارلون براندو در زمان مکالمه او با مایکل جکسون برای این خواننده کار می‌کرد و به همین دلیل پای براندو براندو به عمارت جکسون رسیده بود.

 

 

مارلون براندو مایکل جکسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین