کد خبر: 39477 A

ستایش منتقدین از فیلم جدید برد پیت/ ماموریتی که با آقای سوپراستار کسالت‌بار نیست

ستایش منتقدین از فیلم جدید برد پیت/ ماموریتی که با آقای سوپراستار کسالت‌بار نیست

برد پیت که امسال با بازی در "روزی روزگاری در هالیوود" تحسین منتقدین را برانگیخت، نمایش درخشان دیگری به جای گذاشته است.

ایران آرت: برد پیت پیش از آغاز جشنواره‌ی فیلم ونیز و با فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" تارانتینو هم یکی از ستارگان درخشان سال ۲۰۱۹ به شمار می‌آمد. اما او حتی با قدرت بیشتر در فیلم "به سوی ستارگان" (Ad Astra) بازگشته است. پس از نمایش این فیلم در ونیز، منتقدین از بازی او در نقش فضانوردی که در جستجوی پدر گمشده‌اش به مأموریتی فضایی می‌رود تحسین کرده‌اند. اگرچه نقدهای "به‌سوی ستارگان" به اندازه‌ی "داستان ازدواج" (Marriage Story) به کارگردانی "نوآح بامبک" پرشور نبودند، اما نمایش پیت به در همان سطح ستوده شد.

"اوون گلایبرمن" منتقد ورایتی از حضور قدرتمندانه‌ی پیت که تمام فیلم را سر پا نگه می‌دارد ستایش می‌کند. وی می‌نویسد: "این بازیگر به ندرت حرکتی اشتباه مرتکب می‌شود." در حالی که "شری لیندن" منتقد هالیوود ریپورتر هم بر همین مسئله تأکید کرده و می‌نویسد: "پیت مانند بهترین بازی کارنامه‌ی هنری‌ خود در "روزی روزگاری در هالیوود" نقشی کنترل‌شده‌تر ایفا کرده تا به شکوه فیلم اضافه کند."

به گزارش 30نما، "کندیس فردریک" منتقد رپ نیز می‌نویسد: "پیت مانند اثر اخیرش در "روزی روزگاری در هالیوود" هم قهرمانی خوش‌خو است و هم خطری برای خودش و دیگران، و این بدون آگاهی یا بداندیشی به نظر می‌رسد، اما کسی چه می‌داند؟"

"تیم گریرسن" منتقد "اسکرین‌دیلی" می‌گوید: "بار "به‌سوی ستارگان" را پیت است که به دوش می‌کشد و نمایشی مملو از مالیخولیایی غم‌انگیز ارائه می‌دهد. هرچند گاهی ممکن است کسی تمایل داشته باشد که ای کاش صدای شخصیت روی تصاویر شنیده نمی‌شد، اما این بازیگر است که پوچی و کسالت‌بار بودن مأموریت این فضانورد کارکشته که در کار غریبانه‌اش مهارت دارد و کار دیگری بلد نیست را نشان می‌دهد. روی تردید دارد که آیا واقعاً می‌خواهد پدرش را در پایان ماجراجویی‌اش پیدا کند یا نه، ضمن اینکه بسیاری معتقدند او مرده است. اما پیت زبردستانه خشم، عشق و خیانت را در همزمان با نزدیی دیدار مجددش با پدری که شاید بتواند یک جای خالی درک ناشدنی را درونش پر کند، با هم ترکیب می‌کند."

"زن بروکس" نویسنده‌ی گاردین در نقد پنج ستاره‌ی خود برای فیلم می‌نویسد: "پیت با مجموعه‌ای از حرکات استادانه و با کمترین هیاهو نقش شخصیت "روی مک‌براید" را بازی می‌کند. نمایش او چنان بدون اغراق است که به سختی می‌شود نامش را بازیگری گذاشت."

"ریچارد لاسن" منتقد "ونتری فر" با این حال معتقد است که "به‌سوی ستارگان" چیز زیادی به ژانر اضافه نمی‌کند اما می‌گوید: "پیت قدرتی خموش و روشنی‌بخش را پیش می‌افکند – جذابیت گرانشی پیت در فیلم "جیمز گری" تأثیر فراوانی دارد، نفسی تازه به طراحی خفگی تعمدی آن می‌بخشد."

"به سوی ستارگان" پس از ونیز در جشنواره‌ی بین‌المللی تورنتو هم اکران می‌شود و در تاریخ ۲۰ سپتامبر به نمایش عمومی درمی‌آید.

 

برد پیت به سوی ستارگان روزی روزگاری در هالیوود نوآح بامبک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین