کد خبر: 39301 A

رونمایی از جوکر جدید و رابرت دنیرو در نقش مجری/ فیلم

رونمایی از جوکر جدید و رابرت دنیرو در نقش مجری/ فیلم

تیزر جدید فیلم "جوکر" که در جشنواره ونیز به اکران درمی‌آید، رونمایی شد.

ایران آرت: درحالی که اندکی بیش از یک ماه تا اکران "جوکر" (Joker) باقی‌ست، به نظر می‌رسد که کمپین بازاریابی فیلم روش نسبتاً تازه‌ای در پیش گرفته باشد. یکشنبه شب، صفحه‌ی اینستاگرام "جوکر" شش تیزر کوتاه برای این فیلم منتشر کرد که هر کدام شامل تصاویری از تریلر قبلی و تصاویری جدید می‌شدند.

این تیزرها نه تنها لحن اثر را می‌رسانند بلکه حامل پیامی پنهان نیز هستند. در هر تیزر دست‌نوشته‌ای ظاهر و به سرعت پنهان می‌شود که وقتی در کنار هم قرار بگیرند تاریخ پخش تریلر جدید فیلم را فاش می‌سازند به این معنا که روز چهارشنبه ۲۸ آگوست تریلر دوم فیلم منتشر خواهد شد.

به گزارش 30نما، "واکین فینیکس" در فیلم "جوکر" به کارگردانی "تاد فیلیپس" نقش "آرتور فلک" را بازی می‌کند، کمدینی شکست‌خورده که جنون او را به یک جنایت‌کار بدل می‌سازد. دیگر بازیگران فیلم شامل "رابرت دنیرو"، "زازی بیتس"، "مارک مارون" و "برایان تایری هنری" می‌شوند.

گفته می‌شود که فیلیپس از هم اکنون مقدمات تولید دنباله‌ی فیلم را هم فراهم کرده است. او در این باره می‌گوید: "من حاضرم با واکین فینیکس هر کاری در هر روز زمانی انجام دهم. او بی‌مانند است. اگر او بخواهد این کار را انجام دهد، و اگر فیلم فروش کند، و وارنرها تمایل نشان دهند من و او می‌توانیم به چیزهای جذابی [برای قسمت بعدی] فکر کنیم."

در تیزرهای جدید "رابرت دنیرو" در نقش "ماری فرانکلین" مجری شوی تلویزیونی دیده می‌شود که نقشی کلیدی در ویرانی "آرتور فلک" دارد. دنیرو پیش‌تر گفته بود که نقش او به فیلم "سلطان کمدی" به کارگردانی "مارتین اسکورسیزی" در سال ۱۹۸۳ ادای دین می‌کند. او در آن فیلم نقش کمدینی را بازی می‌کند که مجری محبوبش را به گروگان می‌گیرد.

"جوکر" برای اولین بار در تاریخ ۳۱ آگوست در جشنواره‌ی فیلم ونیز و به دنبال آن در تورنتو و نیویورک اکران می‌شود و سپس در تاریخ ۴ اکتبر به نمایش عمومی درمی‌آید.


 

 

حجم ویدئو: 2.24M | زمان ویدئو: 00:00:44
رابرت دنیرو جوکر خواکین فینیکس تاد فیلیپس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین