کد خبر: 39199 A

فیلم "دکتر اسلیپ" +۱۸ شد/ واکنش آقای کارگردان

فیلم "دکتر اسلیپ" +۱۸ شد/ واکنش آقای کارگردان

فیلم "دکتر اسلیپ" به دلیل محتوای خشن با رده سنی بزرگسال اکران خواهد شد.

ایران آرت: فیلم «دکتر اسلیپ» (Doctor Sleep) به کارگردانی «مایک فلناگان» به دلیل محتوای خشن، تصاویر خون‌آلود، زبان نامناسب و صحنه‌های مصرف مواد مخدر و برهنگی از سوی انجمن سینمایی آمریکا رده سنی بزرگسال (R) دریافت کرد. فلناگان نیز با اشتیاق از این رده بندی رضایت خود را اعلام کرد و گفت که «به نظر درست می‌آید».

فیلم «دکتر اسلیپ» از کتابی به همین نام نوشته «استیون کینگ» اقتباس شده است و همانند کتاب، این فیلم دنباله یکی از ماندگارترین فیلم‌های ترسناک سینمای جهان، فیلم «درخشش» (The Shining) به کارگردانی «استنلی کوبریک» است. در این فیلم «یوان مک‌گرگور» در نقش «دنی تورنس» بزرگسال سال‌ها پس از اینکه روح پدرش «جک» در ورود به هتل اورلوک شرکت کرده بود ظاهر شده است.

به گزارش ۳۰نما، از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به «ربکا فرگوسن»، «جیکوب ترمبلی»، «بروس گرینوود» و «امیلی آلین لیند» اشاره کرد. کمپانی برادران وارنر سال‌ها در تلاش بود تا این فیلم را بسازد اما هر بار به دلیل تامین نشدن بودجه پروژه با شکست رو به رو می‌شد. فیلم‌برداری «دکتر اسلیپ» از ماه سپتامبر ۲۰۱۸ آغاز شد و در دسامبر همان سال به پایان رسید.

در مصاحبه‌ای که فلناگان با خبرگزاری کلایدر انجام داد، وی موضوع اقتباس فیلم‌نامه و وفادار ماندن به دنیای کوبریک در فیلم «درخشش» صحبت کرد: «من به کتاب مراجعه کردم و صجبتی ضروری با استیون کینگ درباره اینکه آیا می‌توان به اقتباس فیلم‌نامه او و دنیای کوبریک به طور همزمان وفادار بود داشتم. این صحبتی بود که باید با استیون کینگ می‌کردم و اگر نتیجه آن چیزی که اکنون هست نمی‌شد ما این فیلم را نمی‌ساختیم.»

فیلم «دکتر اسلیپ» در روز ۸ نوامبر ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

 

هالیوود دکتر اسلیپ مایک فلناگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین