کد خبر: 39185 A

فیلمبرداری دنباله "بریکینگ بد" به پایان رسید

فیلمبرداری دنباله "بریکینگ بد" به پایان رسید

ستاره‌ سریال "بهتر است با سال تماس بگیرید" تأیید کرد که فیلمبرداری نسخه‌ سینمایی "برکینگ بد" به پایان رسیده است.

ایران آرت: در دنیای سریال "بهتر است با سال تماس بگیرید" (Better Call Saul)، ماجرای تبدیل شدن "جیمی مک‌گیل" به "سال گودمن" به کندی روایت می‌شود، اما اپیزود پایانی فصل چهارم یک گام دیگر به چهره‌ی دیگرش نزدیک شد.

ادنکرک در مصاحبه با هالیوود ریپورتر در مورد "بهتر است با سال تماس بگیرید" که ۱۱ نامزدی امی را تصاحب کرد می‌گوید: "داستان به آرامی روایت می‌شد اما تغییر کرده است. می‌توان گفت که اکنون اتفاقات به سرعت روی می‌دهند. به "برکینگ بد" (Breaking Bad) شباهت دارد. داستانی که بسیار آرام پایه‌ریزی می‌شود و مانند این است که به آرامی به بالای ترن هوایی می‌رویم و سپس به سراشیبی می‌افتیم و توقف ناممکن می‌شود. در فصل پنجم که در حال فیلمبرداری است چنین وضعیتی وجود دارد."

او اضافه می‌کند: "در فصل پنجم همه‌چیز شعله‌ور است و محیط اطراف ما در حال ویرانی." مراحل آرام تبدیل شدن به "سال گودمن" ادنکرک را نگران کرده بود صبر مخاطبین تا فصل چهارم لبریز شود. او توضیح می‌دهد: "نگران بودم که مخاطبین با ما همراهی نکنند. از مردم خواستیم به دقت وقایع را مشاهده کنند و سطح عمیق‌تری از شخصیت و قصه را درک کنند، و آن‌ها هم همین کار را کردند. مخاطبین مرا به شدت تحت تأثیر قرار دادند. اما فکر می‌کنم تنها به خاطر "برکینگ بد" بود، نه فقط موفقیت آن سریال، بلکه به این سب که هواداران "برکینگ بد" می‌دانستند جزئیات اهمیت دارد، اگر چشمی روی آب شناور شود، معنایی دارد. بنابراین مخاطبین پرشمار آن سریال، با آغاز "بهتر است با سال تماس بگیرید" به سرعت مشغول تماشای جزئیات شدند و مطمئن بودند که سریال مسیر درستی در پیش دارد."

به گزارش 30نما، ادنکرک علاوه بر این در مورد نسخه‌ی سینمایی "برکینگ بد" هم صحبت می‌کند، دنباله‌ای با بازی "آرون پل" که در سال ۲۰۲۰ از نت‌فلیکس و AMC پخش خواهد شد. او به هالیوود ریپورتر می‌گوید: "چیزهای زیادی در این خصوص شنیده‌ام اما در مورد فیلم "برکینگ بد" هیجان‌زده‌ام. دوست دارم هرچه زودتر آن را ببینم."

اودنکرک در مورد پنهان‌کاری‌های سازندگان فیلم می‌گوید: "نمی‌دانم که مردم چه می‌دانند و چه نمی‌دانند. سخت می‌شود باور کرد که مردم از فیلمبرداری پروژه آگاهی ندارند. فیلمبرداری شده است. متوجه منظورم هستید؟ این چطور می‌تواند یک راز باشد؟ اما ظاهراً که هست. سازندگان برای درز نکردن اطلاعات پروژه فوق‌العاده عمل کرده‌اند."

بریکینگ بد برکینگ بد بهتر است با سال تماس بگیرید ادنکرک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین