کد خبر: 39179 A

آقای بازیگر یک سیاستمدار خودساخته و کاریزماتیک

آقای بازیگر یک سیاستمدار خودساخته و کاریزماتیک

هیو لوری در سریال سیاسی "لاشه" شبکه‌ BBC در نقش یک سیاستمدار حضور پیدا می‌کند.

ایران آرت: هیو لوری ستاره‌ سریال "هوس" (House) در مینی‌سریال چهار اپیزودی و سیاسی شبکه‌ی BBC One بازی می‌کند. او در سریال "لاشه" (Roadkill) به نویسندگی "دیوید هر" نقش سیاستمداری خودساخته و کاریزماتیک به نام "پیتر لورنس" را ایفا می‌کند.

زندگی خصوصی و اجتماعی پیتر به دست دشمنانش در حال از هم پاشیدن است. اسرار او اگرچه یک به یک افشا می‌شوند اما این مرد نه احساس گناه می‌کند و نه پشیمانی، و ماهرانه بندبازی می‌کند و همچنانکه دیگران سعی در به زمین زدنش دارند، سعی می‌کند برنامه‌های خود را به پیش ببرد. اما رویدادهای گذشته برای فرد و جامعه به سادگی فراموش نمی‌شوند.

به گزارش 30نما، سفارش ساخت "لاشه" توسط "پیرس ونگر" مدیر بخش‌ سریال‌های درام BBC و "شارلوت مور" مدیر محتوای شبکه صادر شده است. کارگردانی سریال نیز به "مایکل کیلور" سپرده شده که در کنار هر، "جورج فیبر"، و "مارک پایبوس" تهیه‌کنندگان مجموعه نیز خواهد بود.

هر می‌گوید: "من اولین بار در سال ۱۹۸۷ با هیو لوری همکاری کردم وقتی که تمایل داشت مسیر خود را از یک کمدین زیرک به بازیگر آثار درام تغییر دهد. مشتاقم هر چه زودتر او آینده‌ی خیالی حزب محافظه‌کار را در "لاشه" ترسیم کند." ونگر اضافه می‌کند: ""لاشه" سریالی تریلر است که رابطه‌ی میان اخلاق فردی و قدرت سیاسی را می‌کاود. هیو لوری بازیگری ممتاز است که این شخصیت خیالی را بازی خواهد کرد. در ضمن باعث افتخار است که بار دیگر با "دیوید هر" و استودیوی فیلمسازی او همکاری می‌کنیم تا این سریال درام درخشان و طنزآمیز را به BBC One بیاوریم."

بی بی سی هالیوود هیو لوری سریال پربیننده سریال لاشه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین