کد خبر: 3917 A

جنجال گفت‌وگوی ایندیپندنت با کریستن دانست درباره صحنه‌های غیراخلاقی در هالیوود

خانم سوپراستار: وقتی باید از آن صحنه‌ها بازی کنم، می‌گویم زودتر!+عکس

خانم سوپراستار: وقتی باید از آن صحنه‌ها بازی کنم، می‌گویم زودتر!+عکس

تصور عمومی بر این است بازی در صحنه های غیر اخلاقی فیلم های هالیوودی و اروپایی برای سینماگران زن و مرد امر عادی ست اما گاه لا به لای مصاحبه ها مانند همین گفته های خانم دانست از چیز دیگری خبر می دهد.

ایران‌آرت: در طول تاریخ همیشه افرادی بوده‌اند که حاضر باشند برای ثروت و شهرت هر کاری بکنند و گاه نظر سنجی های مردمی می گوید بازیگران هالیوود را در این زمره می دانند.از جمله حضور مستمر در صحنه های غیر اخلاقی که می تواند بنیان خانواده های شان را از هم بپاشد اما آنها به وفور این کار را می کنند. 

«کریستن دانست» اخیرا مصاحبه‌ای با روزنامه ایندیپندنت صورت داده که نشان می دهد ممکن است این ستارگان خلاف میل باطنی شان در این صحنه ها حضور می یابند. 

«کریستن دانست» بازیگر مشهور و موفق هالیوودی است که در کارنامه بازیگری‌اش، با نقش ماری آنتوانت ملکه‌ زیبای فرانسه و همچنین نامزد مرد عنکبوتی شناخته می‌شود.

بازیگر مشهور هالیوودی نکته جالبی را در این گفت‌وگوی جدید گوشزد کرده است. این بازیگر می‌گوید که از بازی کردن در صحنه‌های غیر اخلاقی در فیلم  بدش می‌آید. او می‌گوید: "از آن خوشم نمی‌آید، خوشم نمی‌آید. اگر راستش را بخواهید، می‌گویم: لطفا هر چه سریعتر صحنه را فیلمبرداری کنیم و شرش را کم کنیم".

 

پیش تر ها هم از سوفیا لورن، زن اسطوره ای سینما که اتفاقا در صحنه های آنچنانی همواره حضور داشته نقل قول شده بود فیلمی را نپذیرفته چون صحنه های جنسی بی مورد داشته است. 

با وجود بروز هر از گاه چنین نشانه هایی، به ضرب قدرت فرهنگ هالیوود در بین مردم جهان و به خصوص آمریکا، بازی در صحنه های غیر اخلاقی برای زنان امری عادی به نظر  می‌رسد. نظرات خوانندگان این مصاحبه نیز این موضوع را تایید می کند، تا آنجا که برخی خوانندگان، «کریستین دانست» را به خاطر این اظهارات سرزنش می کنند!!

این در حالی ست که تحقیقات نشان داده است که زنان درپست های مهمی چون کارگردانی و تهیه کنندگی و نویسندگی کمترین نقش را درمقایسه با مردان سفید پوست دارند. البته این موضوع در مورد زنان سیاه‌پوست به مراتب بدتر است. به این معنا که تبعیض‌های نژادی را به مشکلات زنان سفیدپوست هالیوودی اضافه کنید.

هالیوود سوفیا لورن کریستن دانست فیلم مرد عنکبوتی صحنه های جنسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین