کد خبر: 39151 A

بمب خبری ستاره‌های زن سینما/ کیدمن، رابی و ترون افشاگری می‌کنند

بمب خبری ستاره‌های زن سینما/ کیدمن، رابی و ترون افشاگری می‌کنند

شارلیز ترون، مارگو رابی و نیکول کیدمن در نقش زنانی که راجر ایلز را به آزار جنسی متهم کردند ظاهر شدند.

ایران آرت: اولین تریلر فیلم "بمب خبری" (Bombshell) در مورد رسوایی جنسی "راجر ایلز" مدیر سابق شبکه‌ "فاکس نیوز" ساعاتی پیش منتشر شد. در این فیلم "شارلیز ترون" در نقش "مگان کلی"، "نیکل کیدمن" در نقش گرچن کارلسون"، و "مارگو رابی" در نقش "کایلا پاسپیسیل" کمتر شناخته شده بازی می‌کنند، تمامی زنانی که ایلز را به آزار جنسی متهم و چندین میلیون دلار حق‌السکوت دریافت کردنده بودند.

"بمب خبری" نگاهی افشاگرانه می‌اندازد به درون قدرتمندترین امپراطوری رسانه‌ای دنیا یعنی فاکس نیوز و داستان زنانی را بازگو می‌کند که موجب سقوط برپاکننده‌ی این شبکه‌ها شدند. "جان لیثگو" در نقش ایلز ظاهر شده است. "راسل کرو" در مینی‌سریال "بلندترین صدای" (The Loudest Voice) شبکه‌ی شوتایم نیز در قالب این شخصیت بازی کرد اما این فیلم با آن سریال که قدرت گرفتن فاکس نیوز را روایت می‌کرد، تفاوت‌های زیادی خواهد داشت.

دیگر بازیگران فیلم شامل "الیسون جنی"، "کیت مک‌کینان"، "مالکوم مک‌داول"، "مارک داپلس"، "آلیس ایو"، "بریجت لاندی-پین"، "لیو هیوسن"، "آلانا اوباک" می‌شوند.

HHH

به گزارش 30نما، ایلز که نزدیک به ۲۰ سال مدیرعامل شبکه‌ی فاکس نیوز بود، می سال ۲۰۱۷ از دنیا رفت. او جولای سال ۲۰۱۶ به دنبال مطرح شدن اتهامات جنسی همکاران زنش از جمله "گرچن کارلسون" گوینده‌ی خبر شبکه استعفا داده بود. ایلز همچنین مشاور رسانه‌ای بسیاری از رؤسای جمهور محافظه‌کاری مثل "ریچارد نیکسون"، "رونالد ریگان" و "جورج اچ. دابلیو. بوش" بود. در سال ۲۰۱۶ او به عنوان مشاور کمپین ترامپ فعالیت کرد.

"بمب خبری" که بر روی شخصیت‌های زن تمرکز کرده و تریلر آن نشان از یک درام افشاگری دارد تا فیلمی بیوگرافیکال، توست "جی روچ" (Trumbo) کارگردانی شده است. گریم دقیق باعث شده بازیگران زن شباهت بسیار زیادی به شخصیت‌هایشان در زندگی واقعی داشته باشند.

لاینزگیت این فیلم را در تاریخ ۲۰ دسامبر آینده در آمریکا اکران می‌کند.

 

نیکول کیدمن شارلیز ترون فاکس نیوز آزار جنسی راجر ایلز بمب خبری
نظرات خوانندگان
  • اصغر
    پاسخ

    آیا مدیر فکس نیوز از این مسأله شرمسار است
    آیا واقعا مسأله تجاوزه ، چرا اخیرا تغییری به وجود آمده و شکایات زنهای هنرپیشه زیاد شده

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین