کد خبر: 39096 A

سریع و خشمگین ۹" پرستاره‌تر شد/ مثلث روکر، دیزل و جان سینا

سریع و خشمگین ۹" پرستاره‌تر شد/ مثلث روکر، دیزل و جان سینا

استودیوی یونیورسال "سریع و خشمگین ۹" را در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ اکران می‌کند.

ایران آرت: فیلمبرداری «سریع و خشمگین ۹» (Fast and Furious 9) چند هفته‌ای است که آغاز شده اما برای اضافه شدن «مایکل روکر» به این پروژه هرگز دیر نیست. استودیوی یونیورسال و «جاستین لین» اعلام کردند که ستاره‌ی «محافظین کهکشان» در آخرین لحظات به قسمت نهم چندگانه پیوسته است.

با جدایی «لوک هابز» با بازی «دووین جانسون» و «دکارد شا» با بازی «جیسون استاتهام» از چندگانه و آغاز یک اسپین‌آف جدید به نام «هابز و شا»، «وین دیزل» پذیرفته است که بار دیگر نقش «دامنیک تورتو» را بازی کند. «میشل رودریگز»، «تایریس گیبسون»، «لوداکریس»، «جوردانا بروستر»، «جان سینا» و بازیگران برنده‌ی اسکار «هلن میرن»‌ «شارلیز ترون» از دیگر چهره‌های آشنای چندگانه خواهند بود که در قسمت جدید حضور دارند.

به گزارش سی نما، روکر قرار است نقش شخصیتی به نام «بادی» را بازی کند. اطلاعات دیگری از او منتشر نشده اما در دنیای گسترده‌ی چندگانه این احتمال وجود دارد که برای مثال شخصیتی مثل «آقای هیچکس» با بازی «کرت راسل» را برعهده بگیرد و یا یک راننده‌ی کامیون شود. «دن کیسی» فیلمنامه‌ی قسمت نهم را به نگارش درآورده است. لین و دیزل مانند گذشته در مقام تهیه‌کننده هم فعالیت خواهند کرد.

روکر این روزها به خاطر بازی در نقش «یاندو» در فیلم‌های «محافظین کهکشان» مارول و شخصیت «مرل» در «مردگان متحرک» شبکه‌ی AMC شناخته می‌شود اما پیش از آن در فیلم‌های کالتی مانند «هنری: چهره‌ی یک قاتل زنجیره‌ای» (Henry: Portrait of a Serial Killer) هم بازی کرده بود. او که در فصل سوم «کارآگاه واقعی» نیز نمایش تحسین‌برانگیزی داشت، به زودی در فیلم «جزیره‌ی خیال» (Fantasy Island) استودیوی بلوم‌هاوس، «مشکلات هیولایی» (Monster Problems) و سریال «برج تاریک» شبکه‌ی آمازون ظاهر خواهد شد.

استودیوی یونیورسال «سریع و خشمگین ۹» را در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ اکران می‌کند.

 

وین دیزل سریع و خشمگین جان سینا سریع و خمشگین سریع و خشمگین 9
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین