کد خبر: 39005 A

شورای سیاستگذاری شبکه اشاره معرفی شدند

شورای سیاستگذاری شبکه اشاره معرفی شدند

ایران آرت : مصطفی برهانی، معاون راهبردی صداوسیما در احکام جداگانه ای، دکتر بهزاد بیک وردی به عنوان مدیر شبکه و عضو شورای سیاست‌گذاری شبکه اینترنتی اشاره، همچنین دکتر مسیح تفرشی، مدیر رسانه آیو، دکتر محمدحسن حافظی پور، مدیرعامل شرکت باران تلکام، دکتر محمدمهدی قاسمی، مدیر شبکه سلامت سیما و مهندس سعید مقیسه، مدیرکل بازار محتوا و دبیر شورای واگذاری سازمان صداوسیما را به عنوان دیگر اعضای شورا سیاستگذاری منصوب کرد.

ارائه خدمات صوت و تصویر فراگیر به ناشنوایان و افراد مبتلا به اختلال گفتاری، برای بهره‌مندی از حقوق فردی، خانوادگی و شهروندی، و حرکت در مسیر توزیع عادلانه و منصفانه خدمات قابل ارائه توسط تلویزیون های تعاملی به مردم شریف ایران اسلامی، انتشار محتواهای پربازدید و جذاب شبکه های سیما به زبان اشاره، و ارائه برنامه های منتخب رادیوی سازمان صداوسیما و ترانه های موزیک ها با موسیقی دستان، از طریق رسانه تعاملی آیو، هدف شبکه تلویزیونی اشاره است.

برنامه ریزی فرهنگی جهت بهره برداری حداکثری از منابع موجود و قابل دسترس و برقراری ارتباط منظم، منطقی و مستمر با بدنه کارشناسی و نخبگان جامعه و انعکاس نتایج تحقیقات و پژوهش های زبانی در راهبری شبکه اشاره، از مهمترین امور درخواست شده توسط دکتر مصطفی برهانی، رئیس شورای سیاست گذاری شبکه اشاره است.

امید است تلاش خدمتگذاران ملت در شبکه تلویزیونی اشاره، با بهره‌گیری از فرصت های فضای مجازی و همکاری فزاینده با سازمان صداوسیما و شرکت باران تلکام راهبر پلتفرم آیو، در جهت رفع مشکلات و موانع هم میهنان ناشنوا، کم شنوا و خانواده های محترم آنها، مرضی درگاه الهی باشد.

در حال حاضر شبکه اینترنتی اشاره از آدرس اینترنتی https://tv.aionet.ir/tv/epg/42 و از طریق اپلیکیشن تلویزیون تعاملی آیو، برای اندروید و iOS و همچنین تلویزیون های سامسونگ و هوشمند در دسترس است.

 

 

شبکه اشاره تلویزیون آیو بهزاد بیک وردی مصطفی برهانی مسیح تفرشی حسن حافظی پور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین