کد خبر: 38936 A

فیلم پرسود "جستجو" ادامه‌دار شد

فیلم پرسود "جستجو" ادامه‌دار شد

فیلم "جستجو" یکی از سودآورترین قراردادهایی بود که در جشنواره‌ی ساندنس ۲۰۱۸ بسته شد.

ایران آرت: به ندرت پیش‌ می‌آید که برای فیلم‌های اکران شده در جشنواره‌ی فیلم ساندنس دنباله‌ای ساخته شود اما "استیج ۶" سونی در حال توسعه‌ی قسمت دوم فیلم "جستجو" (Searching) است. قسمت اول تریلر که داستان جستجوی سراسیمه‌ی مردی به دنبال دختر گمشده‌اش را روایت می‌کرد به قیمت ۵ میلیون دلار توسط سونی خریداری شد و در سراسر دنیا ۷۵ میلیون دلار فروخت. این فیلم توسط "اسکرین جمز" عرضه شد.

"جستجو" به کارگردانی "انیش چاگانتی" و بازی "جان چو" و "دبرا مسینگ"، به شکل نوآورانه‌ای از صفحه‌ی نمایش رایانه به عنوان فرم روایی استفاده کرد و روابط شخصیت پدر را از دورن نرم‌افزارهای سیستم عامل مک به تصویر کشید. شخصیت "جان چو" وقتی متوجه گمشدن دخترش می‌شود به کمک لپ تاپ او سرنخ‌هایی برای پیدا کردنش به دست می‌آورد.

به گزارش سی نما، فیلم "جستجو" یکی از سودآورترین قراردادهایی بود که در جشنواره‌ی ساندنس ۲۰۱۸ بسته شد. قسمت دوم فیلم با داستان و بازیگران جدید ساخته می‌شود اما به گفته‌ی منابع نزدیک به پروژه نویسندگان قسمت اول بازخواهند گشت. تهیه‌کنندگی قسمت اول را "سو اوهانیان"، "ناتالی قصابیان"، "آدام سیدمن" و " تیمور بکمامبتوف" برعهده داشتند و فیلمنامه‌ی آن را چاگانتی و اوهانیان به نگارش درآوردند.

"جستجو" اولین فیلم بلند چاگانتی بود که در آن زمان ۲۵ سال سن داشت و به اعتبار فیلم کوتاه دو دقیقه‌ای خود صندلی کارگردانی را تصاحب کرد. این ویدیو (Seeds) در ۲۴ ساعت اول پس از انتشار بیش از ۱ میلیون مرتبه در یوتیوب مشاهده شد. چاگانتی پس از موفقیت این ویدیو در نیویورک به گوگل پیوست و تا دو سال به کارگردانی ویدیوهای تبلیغاتی گوگل پرداخت و سپس از این کار کناره‌گیری کرد تا "جستجو" را بسازد. او اکنون این فرصت را در اختیار دارد تا اتفاقی نادر رقم بزند و برای یک فیلم خریداری شده در ساندنس چندگانه‌‌ای آغاز کند.

 

هالیوود جشنواره فیلم ساندنس فیلم سرچینگ فیلم جستجو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین