کد خبر: 38918 A

اطلاعات و تصویر تازه از متفاوت‌ترین جوکر سینما

اطلاعات و تصویر تازه از متفاوت‌ترین جوکر سینما

استودیو برادران وارنر نسخه‌ به‌روزرسانی شده‌ خلاصه‌ی داستان "جوکر" به کارگردانی "تاد فیلیپس" را منتشر کرد.

ایران آرت: اولین تریلر "جوکر" (Joker) استودیوی برادران وارنر و دی‌سی که یکی از هیجان‌انگیزترین عناوین امسال است نشان داد با دیگر آثار ابرقهرمانی سال‌های اخیر بی‌شباهت است. "واکین فینیکس" نقش "آرتور فلک" را بازی کرده و به نظر می‌رسد که مخاطبین به جنون رسیدن این شخصیت را روی پرده خواهند دید.

استودیو ساعاتی پیش نسخه‌ی به‌روزرسانی شده‌ی خلاصه‌ی داستان "جوکر" به کارگردانی "تاد فیلیپس" را منتشر کرد تا هواداران از آنچه قرار است شاهد باشند اطلاعاتی به دست آورند. در این متن آمده است: "فیلم "جوکر" در مورد دشمن شرور "بتمن" است و داستانی اریجینال و اختصاصی روایت می‌کند که تاکنون روی پرده‌ی سینما به نمایش درنیامده است. برداشت فیلیپس از شخصیت "آرتور فلک" (فینیکس)، مردی که از طرف جامعه طرد شده، نه تنها خوانشی جسورانه از شخصیت، بلکه حکایت عبرت‌آموز گسترده‌تری است."

این شرح به‌روز شده از داستان فیلم با آنچه سازندگان پیش از این در مورد فیلم فاش کرده بودند مطابقت دارد. فینیکس سال گذشته در مورد این فیلم گفته بود: "من این فیلم را در هیچ ژانری قرار نمی‌دهم. فکر نمی‌کنم که یک فیلم ابرقهرمانی یا یک فیلم استودیویی باشد… این یک فیلم منحصر به فرد است و به نظر من مهمترین مسئله این است که تاد شور و اشتیاق زیادی نسبت به فیلم دارد و این فیلم را هیجان‌انگیز می‌کند. فکر می‌کنم مهمتر از هیجان و عظمت این گونه فیلم‌ها، شخصیت‌های شگفت‌آور فیلم باشند که با مشکلات واقعی زندگی دست به گریبانند. همیشه فکر می‌کردم که در کتاب‌های مصور شخصیت‌های جالبی هستند که باید به شکل دقیق بررسی شوند."

joker-phoenix

فیلیپس نیز در مصاحبه با مجله‌‌ی "امپایر" تأکید کرد بود که اقتباس او داستان کتاب‌های مصور را دنبال نمی‌کند: "ما حتی فیلمی در مورد جوکر نمی‌سازیم، بلکه داستان جوکر شدن را روایت می‌کنیم."

تصویر جدیدی از فیلم به وسیله‌ی روزنامه‌ی ایتالیایی "لا ریپوبلیکا" منتشر شده که فینیکس را با گریم معروف "جوکر" نشان می‌دهد. فینیکس فاش کرده است که اولین اقدامش پس از پذیرفتن این نقش این بوده که خنده‌های نمادین شخصیت را به بهترین شکل بازی کند: "از اینجا شروع کردم. ویدیوهایی دیدم که بیماران [بی‌اختیاری عاطفی] و خنده‌های‌شان را نشان می‌داد، یک اختلال روانی است که خنده را غیرقابل کنترل می‌کند."

"جوکر" ۴ اکتبر امسال در آمریکا اکران می‌شود، اما پیش از آن در جشنواره‌های فیلم پاییز هم عرضه خواهد شد.

 

جوکر خواکین فینیکس تاد فیلیپس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین