کد خبر: 38915 A

سفر مخاطره‌آمیز بازیگران در "چرخ زمان"

سفر مخاطره‌آمیز بازیگران در "چرخ زمان"

بازیگران سریال فانتزی "چرخ زمان:" که توسط آمازون ساخته می‌شود معرفی شدند

ایران آرت: سریال «چرخ زمان» (Wheel of Time) آمازون بازیگر اصلی خود را شناخت. «جوشا استرادوفسکی» در سریال نقش «رند ال ثور»، «مارکوس روثرفورد» نقش «پرین آیبارا»، و «زوئی رابینز» نقش «ناینیو» را ایفا خواهند کرد. علاوه بر این، «بارنی هریس» نیز در نقش «مت کاثون» و «مدلین مدن» در نقش «اگوین ال ور» ظاهر می‌شود. پیش از این اعلام شده بود که «رزموند پایک» یکی از بازیگران سریال خواهد بود.

داستان «چرخ زمان» که براساس رمان‌های فانتزی «رابرت جوردن» ساخته می‌شود، در دنیایی می‌گذرد که تنها بعضی از زنان اجازه‌ی دسترسی به جادو را دارند. سریال ماجرای «موارین دامودرد» با بازی پایک را پی می‌گیرد که به همراه پنج مرد و زن جوان که پیش‌گویی شده یکی از آن‌ها «دراگون ری‌بورن» (استرادوفسکی) است و یا بشریت را به نابودی می‌کشاند و یا نجات‌بخش اوست، به سفری مخاطره‌آمیز می‌روند.

به گزارش سی نما، اقتباس‌های متعددی به شکل‌های مختلف از رمان‌های «چرخ زمان» از سال ۲۰۰۰ تا کنون در دست تولید بوده اما هیچیک به مرحله‌ی تولید نرسیدند. با این حال یک اپیزود آزمایشی بر اساس این رمان‌ها تحت عنوان «اژدهای زمستان» در سال ۲۰۱۵ با بازی «مکس رایان» و «بیلی زین» بدون اعلام قبلی در نیمه‌های شب از شبکه‌ی FXX پخش شده است.

سریال آمازون را این بار «» برای تلویزیون اقتباس می‌کند که پیش از این سابقه‌ی نویسندگی در «مأمورین شیلد» شبکه‌ی ABC را داشته است. کارگردانی دو اپیزود ابتدایی سریال نیز به «اوتا بریزویتس» فیلمبردار آلمانی سپرده خواهد شد و «هریت مک‌دوگال» همسر جوردن و «بردنان سندرسون» به عنوان تهیه‌کنندگان مشاور فعالیت می‌کنند. «چرخ زمان» محصول مشترک آمازون و سونی تله‌ویژن است.

 

هالیوود سریال سریال پربیننده چرخ زمان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین