کد خبر: 3889 A

خبر خوب عاشقانه؛ گلزار همچنان وسط مهناز و ساره!

خبر خوب عاشقانه؛ گلزار همچنان وسط مهناز و ساره!

شایعه توقف سریال عاشقانه، که به لطف حضور گلزار، افشار،بیات، هومن سیدی، حسین یاری... حسابی گل کرده بود با عدم پخش آن در سال نو قوت گرفت...

ایران آرت : در روزهای اخیر حواشی زیادی درباره توقف تولید سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی به وجود آمد، در پی انتشار اخبار ضد و نقیض، روابط عمومی این مجموعه یادداشتی منتشر کرد.

 با توجه به شایعاتی که درباره سریال «عاشقانه» به گوش می‌رسد و در روزهای اخیر شدت بیشتری نیز یافته است، روابط عمومی مجموعه نمایش خانگی «عاشقانه» بر آن شد که اطلاعیه‌ای رسمی در این خصوص تنظیم و به شرح ذیل اعلام نماید:

«طی چند ماه گذشته و علیرغم وجود نقدینگی کافی، به دلیل رفتارهای غیرحرفه‌ای و سوء مدیریتی برخی افراد که در آینده ای نزدیک اطلاع رسانی می گردد، باعث شد تا وقفه‌ای کوتاه و گذرا، در امر تولید این پروژه به وجود آید. خوشبختانه این مسئله بلافاصله با مشاوره و ورود افراد باتجربه و متعهد در این حوزه و با پیگیری شخص منوچهر هادی که با وجود تمام مشکلات مالی متعهدانه پای این کار ایستاد، مدیریت و حل و فصل گردید و بدینوسیله اعلام می‌گردد مراحل پایانی فیلمبرداری این مجموعه، از امروز کلید می‌‌خورد و به زودی نیز پایان می‌یابد.

ضمن پوزش از وقفه ایجاد شده، به اطلاع مخاطبان این مجموعه می‌رساند، پخش ادامه این اثر از روز دوشنبه ٢٨ فروردین آغاز و به صورت هفتگی و منظم تا پایان ادامه خواهد یافت.

از اینکه در طول ساخت و پخش مجموعه نمایش خانگی «عاشقانه» همراه ما بودید و با تهیه نسخه اصلی و قانونی، ما را در این راه سخت و دشوار همراهی و حمایت می‌کنید سپاسگزاریم. منتظر خبرهای خوب عاشقانه باشید.»

 

محمد رضا گلزار مهناز افشار ساره بیات سریال عاشقانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین