کد خبر: 38780 A

سوتی خانم بازیگر که همبازی‌اش را فراموش کرد

سوتی خانم بازیگر که همبازی‌اش را فراموش کرد

رئیس استودیوی مارول سوتی و گاف ستاره سینمای هالیوود در مورد فراموش کردن همبازی‌اش را فاش کرد.

ایران آرت: کوین فایگی رئیس استودیوی مارول می‌گوید گوئینت پالترو حضور ساموئل جکسون در دنیای سینمایی مارول را از یاد برده بود، در حالی که شخصیت‌های "پپر پاتس" و "نیک فیوری" در چندین فیلم از جمله "مرد آهنی ۲" (Iron Man 2) با هم همکاری داشتند. در یک جلسه پرسش و پاسخ با مجله امپایر به مناسبت پخش خانگی فیلم "انتقام‌جویان: پایان بازی" (Avengers: Endgame)، فایگی اعلام کرد که صحنه مراسم خاکسپاری "تونی استارک" را در اکتبر سال ۲۰۱۷ همزمان با گرفتن عکس دهمین سالگرد دنیای سینمایی مارول فیلم‌برداری کرده بودند.

فایگی در ادامه اضافه کرد: "ما به همین دلیل عکس دهمین سالگرد را گرفتیم چون همه آن روز حاضر بودند. حضور آن تعداد بازیگر خوب در یک فیلم واقعاً حیرت‌آور بود و به دلیل اینکه همه‌ی آن‌ها بازیگران خوبی هستند همه چیز با تشریفات انجام شد. این مسئله واقعاً تأثیرگذار است. در آن روز همه چیز غیرقابل‌باور بود."

به گزارش سی نما، فیلم‌برداری صحنه مراسم خاکسپاری "تونی استارک" در سال ۲۰۱۷ به این معناست که این صحنه پیش از اکران فیلم‌های "انتقام جویان: جنگ ابدیت" (Avengers: Infinity War)، "پلنگ سیاه" (Black Panther)، "مرد مورچه‌ای و زنبورک" (Ant-Man and the Wasp) و "کاپیتان مارول" (Captain Marvel) فیلم‌برداری شده و بسیاری از بازیگران از حضور چهره‌های جدید شکه شده بودند. فایگی یک مکالمه با "تام هالند" به یاد آورد: "تام هالند پیش من آمد و از من پرسید: آیا من درست می‌بینم و "میشل فایفر" اینجاست؟ اینجا چه خبر است؟"

مکالمه فایگی با پالترو نیز جالب توجه است: "گوئینت پالترو از دیگران می‌پرسید که ساموئل ال. جکسون چرا آنجاست و دیگر بازیگران با تعجب به او می‌گفتند که شوخی می‌کنی، او بازیگر شخصیت نیک فیوری است و شما با هم در یک فیلم حضور داشته‌اید."

این اولین بار نیست که پالترو از اتفاقات دنیای سینمایی مارول را فراموش می‌کند، او که اخیراً در فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" (Spider-Man: Homecoming) بازی کرده به گفته "سباستین استن" بازیگر شخصیت "باکی بارنز"، تا به حال چندین بار فراموش کرده است که قبلاً استن را ملاقات کرده است. استن این مسئله را حتی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده بود.

 

ساموئل ال جکسون گوئینت پالترو خانم بازیگر دنیای سینمایی مارول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین