کد خبر: 38637 A

"جویندگان حقیقت" در آمازون سریال می‌شود

"جویندگان حقیقت" در آمازون سریال می‌شود

آمازون سریال "جویندگان حقیقت" را با بازی سایمون پگ و نیک فراست می‌سازد.

ایران آرت: «جویندگان حقیقت» (Truth Seekers) یک سریال کمدی ترسناک با بازی «نیک فراست» و «سایمون پگ» است که به زودی از آمازون پرایم به عنوان یک اثر اریجینال پخش خواهد شد. این اولین پروژه‌ی استودیوی «استولن پیکچرز» یکی از زیرشاخه‌های سونی است.

فراست در این سریال نقش یک شکارچی روح به نام «گاس» را بازی می‌کند که به کمک همکارش از اسرار فعالیت‌های فراطبیعی در بریتانیا پرده برمی‌دارند. آن‌ها ماجراجویی‌های خود در بیمارستان‌های متروک، زیرزمین‌ها و کلیساها را به صورت آنلاین منتشر می‌کنند. تجارب فراطبیعی آنان با کشف توطئه‌ای که می‌تواند نژاد بشر را تهدید کند وحشتناک‌تر و حتی مرگبارتر می‌شود.

به گزارش سی نما، پگ نیز نقش شخصیتی به نام «دیو» را ایفا می‌کند که اطلاعاتی در مورد او فاش نشده است. بازیگران دیگر سریال به زودی معرفی خواهند شد. پگ و فراست در سال ۲۰۱۷ مراحل ابتدایی پیش‌تولید سریال «جویندگان حقیقت» را آغاز کردند. فراست می‌گوید: «من، سایمون و تمام اعضای استولن پیکچرز از اینکه «جویندگان حقیقت» را با همکاری آمازون پرایم ویدیو می‌سازیم به شدت خوشحالیم. تعهد و حمایت آمازون از سریال، و در مجموع محتوای اریجینال، به ما ثابت کرد که گروهی بهتر و بزرگ‌تر از این شبکه نخواهیم یافت.»

فراست و پگ در سریال سریال پربیننده‌ی «فضایی‌شده» (Spaced) و سه‌گانه‌ی «شان می‌میرد»، «پلیس خفن» و «پایان دنیا» به کارگردانی «ادگار رایت» جلوی دوربین ظاهر شده بودند.

پگ در این باره می‌گوید: «نیک و من بسیار خوشحالیم که خانه‌ای برای «جویندگان حقیقت» پیدا کرده‌ایم. امیدواریم که همکاری نزدیک با آمازون موجب خلق اثری بسیار ویژه شود. دوران بسیار هیجان‌انگیزی برای تلویزیون است، و من فکر نمی‌کنم که برای بازگشت به این مدیوم شریکی بهتر از آمازون وجود داشته باشد.»

این سریال به تهیه‌کنندگی «ریچارد وب» در قالب هشت اپیزود نیم ساعته ساخته می‌شود. فیلمبرداری پروژه از سپتامبر آینده آغاز می‌شود. پگ و فراست با همکاری «نت ساندرز» و «جیمز سرافینوویچ» نویسندگی سریال را برعهده دارند.

 

آمازون سایمون پگ جویندگان حقیقت نیک فراست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین