کد خبر: 38610 A

چهره متفاوت پوریا پورسرخ و فاطمه گودرزی/ عکس

چهره متفاوت پوریا پورسرخ و فاطمه گودرزی/ عکس

تصویربرداری سریال ۲۶ قسمتی "ایل دا" با حضور جمعی از بازیگران شناخته شده کشور از نیمه مرداد آغاز می‌شود.

ایران آرت: اولین تصاویر از تست گریم پربازیگرترین سریال دفاع مقدسی تلویزیون منتشر شده است.

سید علیرضا سبط احمدی تهیه کننده پیرامون پروژه "ایل دا" گفت:تصویربرداری پروژه در نیمه مرداد ماه در مناطق روستایی شهرستان خرم آباد آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به شروع تصویربرداری طی چند روز آینده، محمد رضا قومی و دلیله صوفیانی تست نهایی گریم و لباس بازیگران اصلی پروژه را انجام دادند و تعدادی دیگر از عوامل هم در حال عزیمت به خرم آباد و ملحق شدن به گروه تولید و صحنه و دکور هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تهیه کننده این سریال اظهار داشت: موضوع سریال "ایل دا" در حوزه دفاع مقدس است و اتحاد، همبستگی و ایستادگی مردان و زنان عشایر و روستایی مناطق مرزنشین و غرب کشور در برابر متجاوزان خارجی و خائنان داخلی و وطن فروشان به خاک این مرز و بوم است و قصه ایثار و فداکاری مردم غرب کشور در سال‌های ۱۳۵۸ و ۱۳۵۹ را روایت می‌کند.

1

وی افزود:حضور تعداد بالای بازیگران حرفه‌ای و محلی در نقش‌های مختلف، این پروژه را به یکی از پربازیگرترین پروژه‌های سال‌های اخیر سیما فیلم در حوزه دفاع مقدس تبدیل کرده است که حدود ۳۵ نفر از آن‌ها از بازیگران صاحب نام سینما و تلویزیون هستند و بیش از ۱۰۰ نفر از بازیگران تلویزیون و تئاتر استان لرستان به نقش‌های این سریال جان می‌دهند.

سبط احمدی در پایان گفت: در این سریال زن و مرد ایرانی تفنگ به دست و کنار هم، از مام میهن تا پای جان دفاع می‌کنند و لحظاتی ناب را شاهد خواهیم بود.

"ایل دا" در سیما فیلم و به تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی و کارگردانی راما قویدل به نویسندگی نوشین پیرحیاتی در ۲۶ قسمت و ۸۰ لوکیشن مختلف در مناطق زیبا، بکر و منحصر بفرد لرستان و در فضایی کاملا روستایی و بومی تولید خواهد شد. 


2

3

4

5

6

7

دفاع مقدس جعفر دهقان پوریا پورسرخ فاطمه گودرزی سریال ایل دا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین