کد خبر: 3861 A

شرک باز هم ماجرا درست کرده/ حضور غیرمنتظره بعد از 7 سال

شرک باز هم ماجرا درست کرده/ حضور غیرمنتظره بعد از 7 سال

کمپانی فیلمسازی دریم وورکس در سال های قبل با مبلغ ۳ میلیاردر دلار به شرکت فیلمسازی یونیورسال فروخته شد

ایران آرت: هفت سال پیش آخرین قسمت از سری انیمیشن های شرک (Shrek) پخش شد. در سال ۲۰۱۰ فیلم «شرک برای همیشه» (Shrek Forever After)، آخرین قسمت از سری فیلم های شرک، بر پرده ی سینماها رفت و سازندگان آن اعلام کردند که این قسمت آخرین قسمت از این انیمیشن دنباله دار خواهد بود.

قسمت پنجم Shrek در راه است

شخصیت های اصلی این انیمیشن یک غول سبز رنگ به نام شرک (با صداپیشگی مایک مَی یرز)، همسرش فیونا (با صداپیشگی کامرون دیاز) همراه با یک الاغ (با صداپیشگی ادی مورفی) و یک گربه ی چکمه پوش (با صداپیشگی آنتونیو باندراس) بودند که بسیار مورد توجه و استقبال خانواده ها و کودکان قرار گرفت.

مایکل مک کالرز اعلام کرده است که سناریو قسمت پنجم از این انیمیشن در مراحل پایانی قرار دارد. او در این مورد گفت: «شرک ۵ در حال شکل گرفتن است. من فیلمنامه ی آن را تمام کرده ام و خیلی خیلی خیلی آن را دوست دارم. از آن جایی که کمپانی فیلمسازی دریم وورکس در سال های قبل با مبلغ ۳ میلیاردر دلار به شرکت فیلمسازی یونیورسال فروخته شد من تصور می کنم که شرکت جدید نیز علاقه ی زیادی برای شروع این پروژه داشته باشد و فکر می کنم که با همکاری هم می توانند دنباله ی این فرانچایز را بسازند.»

وی در ادامه می گوید: « اشتیاق و درخواست زیادی برای ساخت قسمت های بعدی این انیمیشن وجود داشت. تاکنون ۴ قسمت از این فیلم ساخته شده بود و مردم علاقه ی فراوانی به شخصیت های این انیمیشن داشتند و واقعا شخصیت های دوست داشتنی هستند اما شما همیشه باید به یک موضوع و کار جدید فکر کنید.»

 

شرک Shrek غول سبز رنگ قسمت 5
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین