کد خبر: 38595 A

نقش بتمن به صداپیشه بروس وین رسید

نقش بتمن به صداپیشه بروس وین رسید

صداپیشه کهنه‌کار بروس وین برای اولین بار نقش بتمنرا بازی می‌کند.

ایران آرت: کوین کانروی ستاره‌ی "بتمن: سریال انیمیشن" و اسپین‌آف‌های آن به کراس‌اور "بحران در زمین‌های بی‌پایان" (Crisis on Infinite Earths) اضافه شده تا احتمالاً در نقش "بتمن/بروس وین" بازی کند. این بازیگر در ۲۵ سال گذشته در چندین پروژه به جای شخصیت "شوالیه‌ی تاریکی" صداپیشگی کرده است. ماه گذشته در کامیک کان سن دیه‌گو اعلام شده بود که "برت وارد" بازیگر سابق نقش "رابین" و "برندان روث" که در "سوپرمن بازمی‌گردد نقش "کلارک کنت/سوپر" را ایفا کرده به این کراس‌اور ملحق شده‌اند. روز گذشته ضمناً تأیید شد که شخصیت "آذرخش سیاه" هم در "بحران در زمین‌های بی‌پایان" حاضر است.

به گزارش سی نما، "بحران در زمین‌های بی‌پایان" بزرگ‌ترین کراس‌اور شخصیت‌های دنیای دی‌سی در شبکه‌ی CW تا کنون است و کاراکترهای پنج سریال "ارو"، "فلش"، "سوپرگرل"، "افسانه‌های فردا"، و "بت‌وومن" در دسامبر و ژانویه‌ی آینده در کنار هم ظاهر می‌شوند. داستان حوادثی را روایت می‌کند [هشدار: حاوی اسپویلر] که پس از مرگ "الیور کوئین/ارو" (استیون امل) در کراس‌اور سال گذشته موسوم به "الس‌ورلدز" به وقوع می‌پیوندند. "ارو" سعی داشت زندگی "بری آلن" و "کارا زور-ال" را نجات دهد.

هرچند در سال‌های گذشته چندین بار به نام "بتمن" اشاره شده اما هواداران "اروورس" تاکنون "بروس وین" یا "بتمن" را ندیده‌اند. با توجه اختلاف سنی "روبی رز" بازیگر نقش "بت‌وومن" با کانروی، به نظر می‌رسد که او نقش بتمن سیاره‌ی زمین دیگری را بازی کند. شخصیت‌های "سوپرمن" با بازی "برندان روث" و "آذرخش سیاه" هم از زمین‌های دیگری آمده‌اند.

در صورتی که قرار باشد کانروی نقش "بتمن‌" را ایفا کند، این اولین بار خواهد بود که او در یک پروژه‌ی لایو اکشن در قالب این شخصیت ظاهر می‌شود. هیچ بعید نیست که "بتمن" او در مقابل "سوپرمن" روث قرار بگیرد. در کتاب‌های مصور، "بحران در زمین‌های بی‌پایان" در مورد نبرد میان ابرقهرمانان دنیاهای موازی دی‌سی در مقابل تهدیدی کیهانی موسوم به "آنتی-مانیتور" است که با تخریب واقعیت‌ها و جایگزین ساختن انرژی مثبت‌شان، قدرت‌هایش را افزایش می‌دهد. در "اروورس" این نقش را "لامونیکا گارت" ایفا خواهد کرد. او در نهایت با فداکاری قهرمانانی از جمله "فلش" و "سوپرگرل" متوقف و تمام دنیاهای موازی یکی شده و به یک تایم‌لاین تبدیل می‌شوند.

شبکه‌ی CW ساعاتی پیش تاریخ پخش کراس‌اور "بحران در زمین‌های بی‌پایان" را هم اعلام کرد. بر این اساس، اپیزود "سوپرگرل" یکشنبه ۸ دسامبر، "بت‌وومن" دوشنبه ۹ دسامبر، "فلش" سه‌شنبه ۱۰ دسامبر ۲۰۱۹، "ارو" سه‌شنبه ۱۴ ژانویه ۲۰۲۰ و "افسانه‌های فردا" سه‌شنبه ۱۴ ژانویه ۲۰۲۰ پخش خواهد شد.

"مارک گاگنهایم" تهیه‌کننده‌ی "ارو" ماه گذشته در مورد این کراس‌اور گفته بود: "ما اساساً "بحران در زمین‌های بی‌پایان" را مانند کتاب‌های مصور آغاز می‌کنیم که همان ویرانی دنیاهای موازی باشد. سپس هدف ما این است که از لحظات کلیدی کتاب‌ها اقتباس کنیم، لحظات محوری."

 

شوالیه تاریکی کوین کانروی بتمن: سریال انیمیشن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین