کد خبر: 38546 A

فوق لیسانسه‌ها ۴۰ قسمتی شد/ سروش صحت همچنان در "کتاب‌باز"

فوق لیسانسه‌ها ۴۰ قسمتی شد/ سروش صحت همچنان در "کتاب‌باز"

تهیه‌کننده "فوق لیسانسه‌ها" به کارگردانی سروش صحت اعلام کرد این سریال با ۴۰ قسمت تمام می‌شود.

ایران آرت: تهیه‌کننده‌ "فوق‌لیسانسه‌ها" درباره‌ ساخت فصل‌های جدید این سریال تاکید کرد که فصل سوم در ۴۰ قسمت در حال تولید است و پس از آن به اتمام می‌رسد و نمی‌شود کار را ادامه داد.

جودی درباره روند ساخت مجموعه "فوق‌لیسانسه‌ها" به ایسنا توضیح داد: "فوق لیسانسه‌ها" این روزها در لوکیشنی واقع در شهرک هما، لوکیشن مربوط به بیژن بنفشه‌خواه تصویربرداری می‌شود و این بازیگر به همراه امیرحسین رستمی، متین ستوده، هوتن شکیبا و امیر کاظمی مقابل دوربین هستند."

او در پاسخ به پرسشی درباره‌ شباهت برخی کاراکترهای سریال "آچمز" با کاراکترهای "لیسانسه‌ها" نیز اظهار کرد: "کارهایی که برای مثال امیرحسین رستمی در سریال "آچمز" انجام می‌دهد، در "لیسانسه‌ها" نمی‌کند. از طرفی شخصیت‌ها با هم متفاوت هستند و من چنین شباهتی را حس نکردم اما به طور کلی کارهای بازیگران شبیه به هم است."

این تهیه‌کننده در پایان درباره اجرای سروش صحت در "کتاب‌باز" همزمان با  ساخت "فوق‌لیسانسه‌ها" نیز اظهار کرد: ساخت "فوق لیسانسه‌ها" با همین شرایط ادامه خواهد داشت، با این تفاوت که روزها "فوق لیسانسه‌ها" تصویربرداری می‌شود و شب‌ها برنامه "کتاب‌باز" ضبط خواهد شد. ضبط "کتاب‌باز" هنوز شروع نشده است.

این مجموعه به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی و کارگردانی سروش صحت ساخته می‌شود و از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت.

 

سریال لیسانسه ها فوق لیسانسه ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین