کد خبر: 38481 A

سریال جدید اچ‌بی‌او با حضور بازیگران معروف

سریال جدید اچ‌بی‌او با حضور بازیگران معروف

بازیگران سریال علمی-تخیلی "نورز" به کارگردانی جاس ویدون مشخص شدند.

ایران آرت: اعضای اصلی تیم سریال جدید "جاس ویدون" که محصولی از شبکه اچ‌بی‌او است مشخص شدند. این سریال به نام "نورز" (The Nevers) با حضور بازیگرانی از جمله "لارا دانلی" در نقش "آمالیا ترو"، "اولیویا ویلیامز" در نقش "لوینیا بیدلو"، "جیمز نورتون" در نقش "هوگو سوان"، "تام رایلی" در نقش "آگوستوس بیدلو"، "آن اسکلی" در نقش "پننس ادیر"، "بن چاپلین" در نقش "کارآگاه فرانک موندی"، "پیپ تورنس" در نقش "لرد میسن"، "زاخاری موموه" در نقش "دکتر هوراشیو کوزنس"، "ایمی منسن" در نقش "مالادی"، "نیک فراست" در نقش "دکلن ارون"، "ریچل نیل" در نقش "انی کاربی"، "النور تاملینسون" در نقش "مری برایتون" و "دنی اوهر" در نقش "ادموند هیگ" ساخته می‌شود.

به گزارش سی نما، سریال "نورز" که ساخت آن جولای گذشته تایید شد داستانی حماسی علمی تخیلی درباره گروهی از زنان دوره ویکتوریا است که با به دست آوردن قدرت‌های عجیب باید در مأموریتی حیاتی با دشمنان خستگی‌ناپذیر رو به رو شوند که ممکن است سرنوشت دنیا را تغییر دهد. "لوینیا بیدلو" زن مجردی است که از "تاچد" یا "ابر انسان‌ها" حمایت می‌کند و با ثروت عظیم خانوادگی‌اش پرورشگاهی را می‌چرخاند که "آمالیا" و بسیاری دیگر از تاچدها در آن زندگی کرده‌اند. او شخصیت زرنگ با افکاری سنتی است.

شخصیت "هوگو سوان" یک پسر مدرن است که مدیریت یک کلاب مخفی را بر عهده دارد و گاهی نیز از طریق باج‌گیری پول به دست می‌آورد. او دوست دارد تا همه از او متنفر باشند و از طرفداران تاچد است. "پننس ادیر" دوست صمیمی "آمالیا" و از اولین کسانی که عضو تاچد شدند است. او توانایی خارق‌العاده‌ای در اختراع کردن دارد و از قدرت خود لذت می‌برد. "آگوستوس بیدلو" پرنده شناس باهوش و مهربان و برادر "لوینیا" است. او مدیریت ثروت خانوادگی را به خواهر بزرگ خود می‌سپارد و از تاچد کمی می‌ترسد. البته با گذر زمان و به دلیل تأثیرات دوستش "هوگو" و "خانم ادیر" کم کم به سمت این گروه کشیده می‌شود.

ویدون سازنده، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی سریال را بر عهده خواهد داشت. "جین اسپنسون" و "داگ پتری" نیز نویسنده این سریال هستند. اسپنسون و پتری به همراه "بنی کالفیلد" تهیه‌کننده اجرایی نیز خواهند بود. زمان پخش این سریال هنوز مشخص نیست.

 

اچ بی او سریال پربیننده جاس ویدون سریال نورز لارا دانلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین