کد خبر: 38458 A

پایان سریال "۱۳ دلیل برای اینکه" اعلام شد

پایان سریال "۱۳ دلیل برای اینکه" اعلام شد

شبکه نتفلیکس اعلام کرد سریال "۱۳ دلیل برای اینکه..." با فصل چهارم به پایان می‌رسد.

ایران آرت: در حالی که فصل سوم سریال جنجالی "۱۳ دلیل برای..." حدود سه هفته دیگر پخش می‌شود و از تیزر این فصل هم ساعتی پیش رونمایی شد، نتفلیکس فصل چهارم این مجموعه را هم سفارش داده که قرار است پایان دهنده داستان شخصیت‌های نوجوان باشد.

ورایتی گزارش داده که داستان فصل چهارم قرار است با فارغ‌التحصیلی شخصیت‌های اصلی از دبیرستان لیبرتی های (محل اصلی وقوع اتفاق‌ها) همزمان شود.

به گزارش آی سینما، فصل سوم که به زودی از نتفلیکس پخش می‌شود، هشت ماه پس از وقایع فصل دوم رخ می‌دهد و شخصیت‌ها در تلاش‌اند از ماجراهای قبلی عبور کنند اما ناپدید شدن یکی از بازیکنان تیم فوتبال دبیرستان باعث می‌شود آنها گرفتار تحقیقات پلیس شوند.

یک منبع نزدیک به سازندگان سریال به ورایتی گفته که در فصل سوم هیچ خودکشی‌ای رخ نمی‌دهد.

فصل اول "۱۳ دلیل برای..." که بر اساس رمانی به همین نام نوشته جی آشر ساخته شد، به دلیل نمایش خودکشی شخصیت نوجوانش به شدت جنجال برانگیز شد اما منتقدان تحسینش کردند. اما فصل دوم اصلا موفقیت فصل نخست را تکرار نکرد و در سایت راتن تومیتوز فقط ۲۵ درصد نظر مثبت گرفت.

دو هفته پیش اعلام شد که نتفلیکس صحنه خودکشی شخصیت هانا را از فصل اول (که روی سرویس آنلاین نتفلیکس در دسترس است) حذف کرد. در نسخه جدید هانا در آینه به تصویر خود نگاه می‌کند و سپس به صحنه واکنش مادر و‌ پدرش کات می‌‌شود و به این ترتیب صحنه اقدام به خودکشی او دیگر وجود ندارد.

 

نتفلیکس سریال 13 دلیل برای اینکه سریال پربیننده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین