کد خبر: 38452 A

رونمایی نتفلیکس از تریلر سریال جنایی پرطرفدارش

رونمایی نتفلیکس از تریلر سریال جنایی پرطرفدارش

صل دوم سریال درام جنایی دیوید فینچر برای نت‌فلیکس، به بررسی پرونده‌ی قتل‌های کودکان آتلانتا، فرزند سم و چارلز منسون می‌پردازد.

ایران آرت: اولین تریلر از فصل دوم "شکارچی ذهن" (Mindhunter) ساعاتی پیش توسط نت‌فلیکس منتشر شد. این سریال جنایی به تهیه‌کنندگی "دیوید فینچر" کارگردان "هفت" و "باشگاه مشت‌زنی"، اکتبر سال ۲۰۱۷ به یکی از پربیننده‌ترین عناوین نت‌فلیکس تبدیل شد و حالا پس از گذشت تقریباً دو سال اپیزودهای جدید آماده‌ی عرضه شده‌اند.

در فصل دوم "جاناتان گراف" و "هولت مک‌کالنی" دوباره در نقش مأمورین "واحد علوم رفتاری" اف‌بی‌آی بازگشته‌اند تا برای حل پرونده‌ها با قاتلین زنجیره‌ای خطرناک مصاحبه کنند. اپیزودهای جدید قتل کودکان ایالت آتلانتا که در خلال سال‌های ۱۹۷۹ تا ۱۹۸۱ روی دادند را بررسی می‌کند. گراف و مک‌کالنی برای گره‌گشایی از پرونده به سراغ قاتلین زنجیره‌ای معروفی چون "چارلز منسون" و "فرزند سم" می‌روند. اولین تریلر فصل دوم بازگشت "اد کمپر" با بازی "کامرون بریتون" را تأیید می‌کند.

کمپر در مورد قاتل مرموز آتلانتا به مأموران می‌گوید: "او یک زندگی فانتزی طاقت‌فرسا دارد، فانتزی اعمالی که مرتکب شده و آنچه می‌خواهد انجام دهد. رؤیا‌ها او را از پای درمی‌آورند. به زودی دنیای واقعی حتی قابل مقایسه نخواهد بود." وقتی که شخصیت مک‌کالنی از کمپر می‌پرسد چگونه باید این قاتل زنجیره‌ای جدید را به دام بیندازند، کمپر پاسخ می‌دهد: "اگر کارش را بلد باشد، نمی‌توانید."

3

به گزارش سی نما، تریلر فصل دوم "شکارچی ذهن" علاوه بر مصاحبه با کمپر تصاویری کوتاه از "چارلز منسون" را هم رو می‌کند. نقش منسون مثل فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" به "دیمون هریمان" سپرده شده است. صحنه‌ای دیگر از ورود یک زن به خانه و مواجه شدن با جنایتی فاجعه‌بار هم در این تیزر یک دقیقه‌ای بازنمایی می‌شود.

فینچر پیش از این گفته بود تفاوت فصل دوم در این است که داستان در زمانی جریان دارد که در سراسر آمریکا صحبت از قاتلین زنجیره‌ای بود. فصل اول شکل‌گیری بخش روان‌شناسی جرم در اف‌بی‌آی را به تصویر کشید. فینچر می‌گوید در فصل دوم "شکارچی ذهن" با دنیایی متفاوت سر و کار خواهیم داشت.

فصل دوم "شکارچی ذهن" ۱۶ آگوست از نت‌فلیکس منتشر خواهد شد.

 

دیوید فینچر نتفلیکس سریال پربیننده شکارچی ذهن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین