کد خبر: 38432 A

خبر خوش انسل الگورت به طرفداران سینما

خبر خوش انسل الگورت به طرفداران سینما

انسل الگورت خبر داد فیلمنامه "بیبی راننده" به اتمام رسیده و فصل دوم این سریال ساخته خواهد شد.

ایران آرت: دنباله‌ی فیلم «بیبی راننده» (Baby Driver) یک گام به تولید نزدیک شد. «انسل الگورت» به تازگی در مصاحبه با MTV فاش کرده است که فیلمنامه‌ی رایت برای قسمت دوم فیلم را دریافت کرده است. «بیبی راننده» در تابستان سال ۲۰۱۷ اکران شد و ۲۲۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و پرفروش‌ترین اثر رایت در آمریکا و سراسر دنیا شد.

الگورت در مورد فیلمنامه‌ی رایت می‌گوید: «او فیلمنامه را در اختیار من گذاشت. فکر می‌کنم این پروژه ساخته شود. فکر می‌کنم «بیبی راننده ۲» اتفاق بیفتد. عنوان متفاوتی خواهد داشت. اما باید از خود ادگار آن را بپرسید.»

رایت پیش از این در مورد تولید دنباله‌ی فیلم ابراز تمایل کرده بود. این کارگردان در مصاحبه با مجله‌ی «امپایر» به فاصله‌ی کوتاهی پس از اکران قسمت اول توسط سونی از احتمال تولید قسمت بعدی گفته بود. رایت هیچگاه یک دنباله را به شکل مرسومش کارگردانی نکرده اما اعتراف می‌کند که ساخته شدن یک «بیبی راننده» دیگر منطقی است.

رایت می‌گوید: «یکی از آن فیلم‌هایی است که شاید دنباله‌ای برایش بسازم زیرا فکر می‌کنم شخصیت‌هایش جا برای پیشرفت دارند، به خصوص بیبی. اغلب دنباله‌ها را باید به گونه طرح‌ریزی کرد که به خانه‌ی اول بازگردند، مگر اینکه روایتی عمیق‌تر برای بازگو کردن داشته باشید. به نظر من در دنیای «بیبی راننده» کارهای بیشتری را می‌شود انجام داد و ایده‌هایی در ذهن دارم […]»

هرچند نگارش فیلمنامه‌ی قسمت دوم «بیبی راننده» به پایان رسیده اما هواداران نباید انتظار داشته باشند که فیلمبرداری به زودی آغاز شود. الگورت در حال حاضر در «داستان وست ساید» به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند، و با «سهره طلایی» به فستیوال‌های پاییز خواهد رفت. این فیلم به کارگردانی «جان کرولی» در جشنواره‌ی فیلم تورنتو روی پرده می‌رود. رایت، از سوی دیگر در حال فیلمبرداری یک فیلم ترسناک روانشناسانه به نام «دیشب در سوهو» (Last Night in Soho) با بازی «توماسین مک‌کنزی»، «آنیا تیلور جوی» و «مت اسمیت» است و فکوس فیوچرز آن را در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌کند.

 

هالیوود انسل الگورت بیبی راننده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین