کد خبر: 38374 A

تاریخ اکران "ایرلندی" اسکورسیزی اعلام شد

تاریخ اکران "ایرلندی" اسکورسیزی اعلام شد

تاریخ اولین نمایش جهانی "مرد ایرلندی" مارتین اسکورسیزی اعلام شد.

ایران آرت: در حالی که تلاش‌های مدیران جشنواره کن برای نمایش جدیدترین ساخته مارتین اسکورسیزی در دوره اخیر این جشنواره ناکام ماند و بر خلاف انتظار نام "مرد ایرلندی در فهرست فیلم‌های حاضر در جشنواره ونیز هم نبود، امروز اعلام شد این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم نیویورک روی پرده خواهد رفت.

مرکز فیلم لینکلن اعلام کرد این درام گنگستری به عنوان فیلم افتتاحیه پنجاه و هفتمین دوره جشنواره فیلم نیویورک روز ۲۷ سپتامبر به نمایش درمی‌آید. تهیه کننده "مرد ایرلندی شبکه نتفلیکس است که آن را علاوه بر پخش آنلاین در تعداد محدودی سالن سینما هم روی پرده خواهد فرستاد.

به گزارش آی سینما، نکته مهم و کنجکاوی برانگیز درباره این فیلم حضور چهره‌های سرشناسی مانند رابرت دنیرو، ال پاچینو و جو پشی در کنار هم در فیلمی از مارتین اسکورسیزی است. استیون زیلیان برنده جایزه اسکار برای فیلمنامه "فهرست شیندلر فیلمنامه "مزد ایرلندی را نوشته که سابقه همکاری با اسکورسیزی را در فیلم "دار و دسته‌های نیویورکی به عنوان نویسنده داشته است.

در "مرد ایرلندی که بر اساس کتاب غیرداستانی چارلز برانت با نام "شنیدم خانه‌ها را رنگ می‌کنی ساخته شده، جو پشی نقش راسل بوفالینو رئیس مافیای پنسیلوانیا و آل پاچینو نقش جیمی هافا گنگستر مشهور را بازی کرده است. دنیرو هم در نقش فرانک شیران رئیس یک اتحادیه کارگری و آدمکش سابق مقابل دوربین رفته و فیلم رابطه پیچیده این سه شخصیت واقعی دنیای جرم و جنایت آمریکا در قرن بیستم را تصویر می‌کند.

کنت جونز دبیر جشنواره نیویورک در بیانیه‌ای فیلم جدید اسکورسیزی را "باشکوه، بامزه، نگران کننده، سرگرم کننده، پیچیده و منحصربفرد توصیف کرده است.

پنجاه و هفتمین جشنواره فیلم نیویورک از ۲۷ سپتامبر تا ۱۳ اکتبر برگزار می‌شود.

 

آل پاچینو مارتین اسکورسیزی رابرت دنیرو مرد ایرلندی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین