کد خبر: 38305 A

نامگذاری یک خیابان به نام خالق مرد عنکبوتی

نامگذاری یک خیابان به نام خالق مرد عنکبوتی

انجمن شهر نیویورک درخواست نام گذاری یک خیابان به اسم استن لی، از مشاهیر سینمای مارول و کمیک را تایید کرد.

ایران آرت: انجمن نیویورک با درخواست نام گذاری یک خیابان به اسم استن لی شخصیت محبوب دنیای مارول و کتاب‌های کمیک  موافقت کرد و تنها باید شهردار این شهر این درخواست را امضا کند.

با این حال که او در طول فعالیتش با کمپانی‌های مختلفی همکاری کرده است، اما بیشتر به خاطر همکاری با کمپانی مارول شناخته می‌شود. چرا که او در ساخت بسیاری از شخصیت‌های این کمپانی کمک کرده و خود او نیز شخصیت‌های ابرقهرمانی محبوبی از جمله مرد عنکبوتی، چهار شگفت انگیز، هالک، مردان ایکس را میان چندین شخصیت دیگر را خلق کرده است. او همچنین با کمپانی‌های انیمیشن سازی ژاپن همکاری کرده و تعدادی لایو اکشن سینمایی را به وسیله کمپانی خود ساخته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گفتنی است او در فیلم‌های کمپانی مارول نقش‌های کوتاهی هم داشته است که اولین فیلم او با فیلم «مردان ایکس» رقم خورد. فیلم‌های سینمایی «ددپول»، «مرد آهنی» و «مرد عنکبوتی شگفت انگیز» فیلم‌هایی هستند که این بازیکر در آن ایفای نقش کرده است. آخرین نقش کوتاه او نیز در فیلم سینمایی «انتقام جویان:پایان بازی» بود.

استن لی در طول فعالیت خود با استیو دیتکو، جک کربی و هنرمندان دیگری همکاری داشته و می‌توان گفت استن لی، مارول را که یک صنعت کوچک بود به یکی از بزرگترین کمپانی‌های دنیا تبدیل کرده است. او در سال ۲۰۱۹ زمانی که ۹۵ سال سن داشت به دلیل ایست قلبی درگذشت.

 

مرد عنکبوتی استن لی دنیای سینمای مارول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین