کد خبر: 38214 A

کریستن استوارت در نقش خانم بازیگر جنجالی/ عکس

کریستن استوارت در نقش خانم بازیگر جنجالی/ عکس

اولین تصویر از «کریستن استوارت» در نقش بازیگر فرانسوی فیلم «از نفس افتاده» منتشر شد.

ایران آرت: «کریستن استوارت» در فیلم «سیبرگ» (Seberg) استودیوی آمازون که پیش از این «در مقابل همه‌ی دشمنان» نام گرفته بود، نقش «جین سیبرگ» بازیگر فرانسوی «از نفس افتاده» (Breathless) را بازی کرده. این درام تاریخی آخرین فیلم بلند «بندیکت اندروز» کارگردان «اونا» است.

استوارت در «سیبرگ» در نقش ستاره‌ی سینمای موج نوی فرانسه در دهه‌ی ۱۹۶۰ ظاهر می‌شود. او در آن سال‌ها به علت روابط رمانتیک و سیاسی‌اش با «حکیم جمال» فعال حقوق شهروندی هدف FBI قرار گرفت. دیگر بازیگران فیلم شامل «جک اودانل»، «آنتونی مکی»، «کولم مینی»، «مارگارت کوالی»، «وینس وان»، «ززی بیتس»، و «استیون روت» می‌شوند. داستان فیلم براساس حوادث واقعی است.

IMG_20190726_075913_488

به گزارش سی نما، «سیبرگ» فیلم دیگری است که به فهرست آثار مستقل در کارنامه‌ی استوارت اضافه می‌شود. او آخرین بار در مقابل «لورا درن» در فیلم «جی‌تی لی‌روی» (JT LeRoy) ظاهر شده که آپریل گذشته در آمریکا اکران شد. «سیبرگ» برای اولین بار در بخش مسابقه‌ی جشنواره‌ی فیلم ونیز ۲۰۱۹ به نمایش درمی‌آید. این درام توسط «جو شراپنل» و «آنا واترهاوس» به نگارش درآمده و یکی از دو پروژه‌ی استوارت است که در فصل جوایز پیش رو به اکران می‌رسد. دیگر فیلم او «فرشتگان چارلی» (Charlie’s Angeles) استودیوی سونی به کارگردانی «الیزابت بنکس» خواهد بود.

اندروز کارگردان استرالیایی برای اولین فیلم بلندش «اونا» با بازی «رونی مارا»، «ریز احمد» و «بن مندلسون» نقدهای مثبتی دریافت کرد و بسیاری از منتقدین از بازی مارا ستایش کردند. هواداران امیدوارند اندرسون از استوارت بازی مشابهی گرفته باشد.

آمازون که اوایل امسال فیلم «آخر شب» (Late Night) با بازی «میندی کالینگ» را به قیمت بالا خریداری کرد و در گیشه به سختی شکست خورد، با «سیبرگ» دوباره به درام‌های بزرگسالانه روی آورد. این استودیو فیلم درام «گزارش» با بازی «جان هم» را هم پاییز آینده روی پرده می‌برد و امیدوار است با این فیلم و «سیبرگ» در فصل جوایز افتخارآفرینی کند.

استودیوی آمازون هنوز تاریخ اکران فیلم «سیبرگ» را مشخص نکرده است

 

هالیوود کریستن استوارت خانم بازیگر سیبرگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین