کد خبر: 38181 A

فیلم زندگی لوئی وین ساخته می‌شود/ زوج کامبربچ و فوی

فیلم زندگی لوئی وین ساخته می‌شود/ زوج کامبربچ و فوی

بندیکت کامبربچ و کلر فوی در فیلم "لوئی وین" بازی می‌کنند.

ایران آرت: "لوئی وین" (Louis Wain) یک هنرمند انگلیسی بود که در خلال سال‌های ۱۸۶۰ تا ۱۹۳۹ زیست و بیشتر با نقاشی‌هایی شناخته می‌شد که گربه‌های درشت-چشم در آن دیده می‌شدند. او در سال‌های آخر عمرش از اسکیزوفرنی رنج می‌برد (هرچند برخی متخصصین این ادعا را رد می‌کنند) و این مسئله در آثارش قابل مشاهده است.

"ویل شارپ" کارگردان نامزد بفتا که خود متولد بریتانیا است روی صندلی کارگردانی می‌نشیند و فیلمنامه را با همکاری "سایمون استیونسون" به نگارش درمی‌آورد. "گای هیلی" و "آدام آکلند" (پاتریک ملروز) به همراه اد و لی کلارک تهیه‌کنندگی پروژه را برعهده دارند. فیلم۴ و آمازون و استودیوکانال و شوباکس در تولید فیلم مشارکت می‌کنند.

به گزارش سی نما، وین در دهه‌ی سوم زندگی‌اش با "امیلی ریچاردسون" (فوی) ازدواج کرد. این پیوند در آن ایام به سبب اختلاف سنی رسوایی‌آور دانسته می‌شود. وین با همسرش به همپستد در شمال لندن نقل مکان می‌کند اما امیلی خیلی زود به سرطان سینه مبتلا می‌شود و سه سال پس از ازدواج می‌میرد. وین پیش از مرگ امیلی مسئله‌ای را کشف می‌کند که ممکن است در دوران حرفه‌ای او بسیار تأثیرگذار باشد. امیلی در حین بیماری به گربه‌ای سیاه و سفید دلخوش کرده بود که در یک شب بارانی نجات داده شده بود.

وین علی‌رغم محبوبیتش در طول زندگی با مشکلات مالی دست به گریبان بود. او از مادر و خواهرانش حمایت می‌کرد و آثارش را بی‌درنگ به فروش می‌رساند بدون آنکه امتیاز کپی‌برداری از آن را حفظ کند.

کامبربچ با انتشار بیانیه‌ای در این رابطه می‌گوید: "بسیار هیجان‌زده‌ام که در نقش انسانی بازیگوش و شجاع که "لوئی وین"‌ باشد در فیلمی این چنین ویژه نقش بازی می‌کنم. از زمانی که فیلم "گل‌ها" (Flowers) ویل [شارپ] را دیدم و از اولین ملاقاتمان آثار او را تحسین کرده‌ام و می‌دانستم که او انتخاب درستی برای خلق فیلمی از داستان الهام‌بخش و ادیسه‌وار زندگی لوئی است."

کامبربچ به تازگی فیلم "انتقام‌جویان: آخر بازی" را روی پرده داشته و فیلم درام جنگی "آیرون‌بارک" (Ironbark) به کارگردانی "سم مندز" را در مرحله‌ی پس از تولید دارد. "کلر فوی" ستاره‌ی سریال "تاج" (The Crown) نت‌فلیکس هم اخیراً در "اولین انسان" به کارگردانی "دیمین شزل" ظاهر شده است. این دو پیش از این در سال ۲۰۱۱ در درام بریتانیایی "خرابکاران" (Wreckers) در کنار یکدیگر به ایفای نقش پرداخته بودند.

آمازون پخش "لوئی وین" در آمریکای شمالی را برعهده می‌گیرد.

 

فیلم سینمایی هالیوود بندیکت کامبربچ نقاش لوئی وین کلر فری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین