کد خبر: 38147 A

برد پیت، دی‌کاپریو، تارانتینو و مارگو رابی روی فرش قرمز

برد پیت، دی‌کاپریو، تارانتینو و مارگو رابی روی فرش قرمز

فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" اکران خود را از سه روز دیگر در سینماهای جهان آغاز می‌کند.

ایران آرت: دوشنبه شب گذشته مراسم فرش قرمز اکران "روزی روزگاری در هالیوود" به کارگردانی "کوئنتین تارانتینو" در بلوار هالیوود برگزار شد. "لئوناردو دی‌کاپریو" که در فیلم نقش "ریک دالتون" بازیگر سریال‌های وسترن در دهه‌یس ۱۹۶۰ را بازی می‌کند، در مقابل پوسترهای فیلم که به سیاق همان سال‌ها طراحی شده بودند قرار گرفت و از نگرانی خود در مورد تأثیر تکنولوژی بر سینما گفت.

او به خبرنگاران گفت:‌ "ما به دوران شبکه‌های آنلاین وارد می‌شویم، جایی که محتوا بلافاصله در دسترس قرار می‌گیرد و شما ناگهان می‌توانید هشت اپیزود از یک سریال درخشان را در اختیار داشته باشید و تقریباً هر روز تماشایش کنید. بنابراین وقتی در مورد فیلمی صحبت می‌کنید که به شکل سنتی تصویربرداری شده، و بدون گرافیک کامپیوتری و به صورت فیزیکی به سال ۱۹۶۹ شبیه شده، به دورانی از فیلمسازی برمی‌گردیم که دیگر هرگز تجربه‌اش نخواهیم کرد." دی‌کاپریو در ادامه می‌گوید: "فقط امیدوارم که تجربه‌ی همگانی دیدن یک اثر هنری زیبا در کنار یکدیگر و لذت بردن از آن در سینما حفظ شود."

"برد پیت" که در فیلم نقش "کلیف بوث" بدلکار شخصیت دی‌کاپریو را بازی کرده در مورد بازیگری در سال‌های دور صحبت می‌کند. او می‌گوید: "تمام عمر عاشق فیلم‌ها بوده‌ام و اینکه ناگهان در مرکز رویداد قرار بگیری جایی که آن‌ها ساخته می‌شوند… بی‌نظیر است."

برد پیت

به گزارش سی نما، "آستین باتلر" در فیلم نقش شخصیت مرموزی به نام "تکس" را بازی می‌کند می‌گوید: "[تارانتینو] می‌گفت: "خیلی خوب، برداشت خوبی بود. اما یک بار دیگر هم ضبط می‌کنیم. می‌دانید چرا؟" سپس همه فریاد می‌زدند: "برای اینکه عاشق فیلم ساختن هستیم!""

پیت در مورد پایان دوران بازیگری خود می‌گوید: "از انجام امور دیگر هم لذت می‌برم. فکر می‌کنم یک روز بیدار شوم و ببینم که دوران بازیگری‌ام به پایان رسیده. شاید هم بیدار نشوم و به همین علت به پایان برسد."

دی‌کاپریو هم در این باره می‌گوید: "به گمانم در مقطعی باید دوران بازیگری‌ام به پایان برسد، اما همیشه به بازیگری به عنوان بهترین موهبت زندگی‌ام نگاه کرده‌ام. احساس می‌کنم که در لاتاری برنده شده‌ام. بنابراین تا جایی که مرا بپذیرند ادامه می‌دهم."

دی کاپریو

در ادامه تصاویری از فرش قرمز اکران فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" را مشاهده خواهید کرد. 

مارگو رابی

مارگو رابی

3

11

5

9

1

7

8

کوئنتین تارانتینو برد پیت دی کاپریو مارگو رابی فرش قرمز تارانتینو روزی روزگاری در هالیوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین