کد خبر: 38070 A

سریال آرچر به فصل یازدهم رسید/ ماجراجویی یک احمق فضایی!

سریال آرچر به فصل یازدهم رسید/ ماجراجویی یک احمق فضایی!

ایران آرت: ماجراجویی‌های خودخواه‌ترین و شاید ابله‌ترین جاسوس ناخدای فضایی ادامه می‌یابد. شبکه‌ی FXX شب گذشته در پنل کامیک-کان سریال اعلام کرد که فصل یازدهم سریال انیمیشن «آرچر» (Archer)  را به تولید می‌رساند.

«کیس ویلیس» تهیه‌کننده‌ی سریال در این باره می‌گوید: «برای فصل یازدهم بسیار هیجان‌زده‌ایم و منتظریم که آرچر از کما بیرون آید و به دنیای جاسوسی که در سه سال گذشته بدون او ادامه یافته بازگردد.»

به گزارش سی نما، قرارداد تولید این سریال در سال ۲۰۱۴ برای دو فصل تمدید شده بود. «آرچر» در سال ۲۰۱۷ و برای فصل هشتم از شبکه‌ی FX به FXX کوچ کرد. اطلاعاتی از محل وقوع داستان فصل جدید منتشر نشده است.

فصل کنونی این انیمیشن کمدی نیم ساعته تحت عنوان «آرچر: ۱۹۹۹»، اپیزود ماقبل پایانی خود را چهارشنبه روی ایر می‌برد. داستان در مورد «استرلینگ آرچر»، «لانا کین» و گروه آن‌هاست که در یک سفینه‌ی فضایی به سر می‌برند و در اعماق فضا با بیگانگان عظیم‌الجثه، دزدان فضایی و جایزه‌بگیران شرور برخورد می‌کنند.

در «آرچر: ۱۹۹۹»، «اچ. جان بنجامین» در نقش کاپیتان آرچر بدمست، «آیشا تایلر» در نقش دستیار و همسر سابق بداخلاقش کین، «جسیکا والتر» در نقش مادر آرچر، «جودی گریر» در نقش پایلوت «شریل/کارول تانت»، «امبر نش» در نقش «پم پووی»، «آدام رید» در نقش «ری ژیلت» متخصص بمب و کارشناس مسائل مربوط به داعش و «لاکی ییتس» در نقش «دکتر الجرنان کریگر» با دلبستگی‌های عجیبش صداپیشگی می‌کنند.

در فصل‌های اخیر این سریال با نویسندگی «آدام رید» زمان و محل وقوع قصه تحولات بسیاری را دیده است. فصل فعلی در فضا می‌گذرد اما فصل گذشته در جزیره‌ای در پاسیفیک جنوبی و سال قبل از آن در لس آنجلس دهه‌ی ۱۹۴۰ روی می‌داد.

 

انیمیشن سریال سریال پربیننده سریال آرچر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین