کد خبر: 38060 A

خانم بازیگر غرق در خون شد/ عکس

خانم بازیگر غرق در خون شد/ عکس

جسیکا چستین و جیمز مک‌آووی در دنباله‌ فیلم ترسناک پرفروش "آن" معنای واقعی وحشت را درک می‌کنند.

ایران آرت: دنباله‌ی فیلم ۷۰۰ میلیون دلاری "آن" (It) شخصیت "پنی‌وایز" را رو در روی اعضای بالغ "باشگاه بازندگان" با بازی "جسیکا چستین"، "بیل هیدر" و "جیمز مک‌آووی" قرار می‌دهد. نقش سایر اعضای گروه را "جی رایان"، "جیمز رنسون" "اشعیا مصطفی" و "اندی بین" ایفا می‌کنند.

وقایع "آن: بخش ۲" (It: Chapter 2) ۲۷ سال پس از قسمت اول روی می‌دهند و ماجرای بازگشت اعضای "باشگاه بازندگان" به شهر زادگاهشان دری در ایالت مین پس از ظهور دوباره‌ی "پنی‌وایز" با بازی "بیل اسکارزگارد" را بازگو می‌کند. "زاویه دولان"، "جیک ویری" و "جس وایکسلر" دیگر بازیگران دنباله‌ی فیلم خواهند بود.

به گزارش سی نما، بازگشت اسکارزگارد به نقش "پنی‌وایز دلقک" دشوارتر از انتظار بوده است. او تابستان گذشته در حین فیلمبرداری به "کلایدر" می‌گوید ذات این شخصیت موجب شده بازگشت دوباره به این شخصیت چالش‌برانگیز باشد. اسکارزگارد می‌گوید: "اولین باری که این نقش را بازی کردم، هیچ‌کس نمی‌دانست چگونه از عهده‌اش برخواهم آمد. نمی‌دانستم انتظارات را برآورده می‌کند و آیا مردم از آن استقبال می‌کنند. نگرانی‌های بسیاری در این زمینه وجود داشت… همکاری نزدیکی با اندی [موکی‌یتی] کارگردان فیلم داشتم. این بار، از آنجا که قسمت اول با استقبال بسیار گسترده روبرو شده، تقریباً باید خودم را دوباره با شخصیت وفق می‌دادم. انجام دوباره‌ی این نقش اتفاق حس بسیار عجیبی دارد. فکر نمی‌کنم در آینده تجربه‌ای شبیه به این داشته باشم."

"اندی موکی‌یتی" که قسمت اول را کارگردانی کرده نیز برای دنباله‌ی فیلم بازمی‌گردد. او پیش از این در فیلم "ماما" (Mama) با چستین همکاری کرده بود. موکی‌یتی پس از این فیلم در استودیوی برادران وارنر خواهد ماند تا فیلم جداگانه‌ی شخصیت "فلش" را در دنیای سینمایی دی‌سی بسازد.

وارنر فیلم "آن: بخش ۲" را در تاریخ ۶ سپتامبر امسال در‌ سراسر آمریکا اکران می‌کند.

It-Chapter-2--1024x429 (1)

هالیوود جسیکا چستین فیلم آن جیمز مک آووی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین