کد خبر: 38052 A

زمان پخش فصل 10 "مردگان متحرک" اعلام شد/ جدایی یک ستاره

زمان پخش فصل 10 "مردگان متحرک" اعلام شد/ جدایی یک ستاره

فصل دهم سریال پرطرفدار "مردگان متحرک" روز یکشنبه ۶ اکتبر در آمریکا پخش خواهد شد.

ایران آرت: اخبار زیادی از غرفه کامیک-کان "مردگان متحرک" (The Walking Dead) از جمله حضور شخصیت‌های جدید، جدایی "دانای گوریرا"، یک تریلر جدید و یک سورپرایز بزرگ منتشر شد. اولین تصویر از فصل دهم سریال شخصیت "میشون" را در حال کشتن یک زامبی نشان می‌داد، اما ممکن است این یکی از آخرین تصویرها از این شخصیت در سریال باشد.

"دانای گوریرا" در غرفه "مردگان متحرک" در کامیک-کان سن دیگو تایید کرد که فصل ۱۰، آخرین حضور او در "مردگان متحرک" خواهد بود و خبری که در ماه فوریه توسط خبرگزاری‌ها مبنی بر حضور محدود شخصیت "میشون" در فصل ۱۰ منتشر شده بود حقیقت دارد: "من تایید می‌کنم که این آخرین فصل حضور من به عنوان "میشون" در این سریال خارق‌العاده است. من دوست دارم اعلام کنم که حضور در سریال "مردگان متحرک" از بهترین لحظه‌های زندگی من بوده و از این کار عمیقاً لذت برده‌ام. من بسیار بسیار متشکرم برای این موقعیت. قلب من هرگز شما را ترک نخواهد کرد و ارتباط بین ما پایان ناپذیر است. این تصمیم سختی برای من بود اما من نیاز دارم که به برخی کارهای دیگر به عنوان یک خالق رسیدگی کنم. من هم‌زمان بسیار غمگین و متشکرم. همه شما را دوست دارم. خانواده "مردگان متحرک" همیشگی است."

احتمال بازگشت "گوریرا" مانند "اندرو لینکلن" وجود دارد اما هیچ اشاره‌ای به این مسئله نشده است. این در حالی بود که در پایان پیامی ظاهر شد: ""ریک گریمز" باز می‌گردد، روی پرده سینما."

8a7d0_TV_26_Radio_News_1154239

به گزارش سی نما، درست است. به نظر می‌رسد که "ریک گریمز" تصمیم دارد اسپین آف سریال را به شکل فیلم بسازد. با پخش این پیام به نظر می‌رسد که شخصیت "اندرو لینکلن" به جای بازگشت به تلویزیون این بار روی پرده سینما ظاهر خواهد شد. "هاردویک" پس از نمایش پیام اعلام کرد: "فیلم "مردگان متحرک" ساخته می‌شود. این فیلم توسط کمپانی‌های یونیورسال، ای‌ام‌سی و اسکای باند ساخته خواهد شد. اطلاعات بیشتر در این باره منتشر خواهد شد."

مسئول محتوای سریال "مردگان متحرک" پاییز گذشته از احتمال ساخت فیلم‌های سه گانه "ریک گریمز" صحبت کرده بود: "برای ما مهم است که بینندگان بدانند که ما داستان "ریک گریمز" را در استودیو فیلم ای‌ام‌سی خواهیم گفت. ما می‌خواهیم داستان "ریک" را از یک زاویه دیگر بیان کنیم."

اگرچه استودیو سازنده فیلم، ای‌ام‌سی نخواهد بود داستان فیلم تغییر زیادی نکرده است. "اسکات گیمپل" درباره فیلم گفت: "…فیلم‌ها درباره "ریک گریمز" هستند. ما می‌خواهیم نشان دهیم پس که از پرواز هلیکوپتر چه اتفاقی افتاد و این فیلم‌ها قرار است بسیار سرگرم کننده باشند. هر سه فیلم با کیفیت و دقت ساخته خواهند شد. ما شاهد این اتفاق در صنعت فیلم بوده‌ایم. شبکه نتفلیکس فیلم‌هایی ساده برای بینندگان می‌سازد تا در خانه‌هایشان ببینند و تلاش ما نیز برای این هدف است."

"گیمپل" درباره زمان پخش فیلم‌ها گفت: "من به سختی در حال کار بر روی فیلم اول هستم و به احتمال زیاد سال آینده فیلم‌برداری را شروع می‌کنیم. من الان استرس زیادی درباره زمان بندی‌ها دارم و اگر آن‌ها را به شما بگویم ممکن است از هوش بروم. اما تلاش این است که هر چه زودتر اتفاق بیفتد. به علاوه این فیلم‌ها بر اساس برنامه ریزی فیلم ساخته می‌شود نه سریال و به دلیل وسعت آن‌ها، فرآیند ساخت کمی طول خواهد کشید."

 

فیلم سینمایی هالیوود مردگان متحرک اندرو لینکلن دانای گوریرا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین