کد خبر: 38033 A

ضرر سنگین اتهام آزار جنسی ستاره سینما به نتفلیکس

ضرر سنگین اتهام آزار جنسی ستاره سینما به نتفلیکس

متهم شدن کوین اسپیسی به آزار جنسی یک جوان و قطع همکاری‌اش با سریال "خانه پوشالی"، باعث شد که هالیوود و شبکه نتفیلیکس میلیون‌ها تماشاگر خود را از دست بدهند و ضرر کنند.

ایران آرت: دادگاهی که به اتهامات تعرض جنسی کوین اسپیسی، بازیگر سرشناس هالیوود، رسیدگی می‌کرد، پرونده شکایت او را مختومه اعلام کرد. اما با این‌حال، به گفته کارشناسان، این به معنای بی‌گناهی او نیست.

خبرآنلاین به نقل از فاکس بیزینس نوشت؛ این تصمیم توسط دادگاه زمانی گرفته شد که شاکی پرونده حاضر نشد مدرک معتبری از این موضوع ارائه دهد. در ابتدا شاکی مدعی بود یک گوشی موبایل را که مستنداتی از این واقعه در آن است ، به دادگاه ارائه خواهد داد و بعد ادعا کرد گوشی را گم کرده است. کوین اسپیسی ۵۹ ساله متهم است، به یک پسر ۱۸ ساله مشروب و سپس او را آزار داده است. 

بعد از رای دادگاه، خانواده مردی که کوین اسپیسی را متهم به آزار جنسی کرده بود، گفتند از این که دادستان‌های ماساچوست تصمیم گرفتند اتهامات علیه این بازیگر را رد کنند، بسیار ناامید شدند.

کوین اسپیسی که از سوی برخی افراد متهم به آزار جنسی شده بود، نقشش را در سریال «خانه پوشالی» از دست داد. همین باعث شد که شبکه نت‌فلیکس میلیون‌ها بیننده خود را از دست بدهد، چرا که اسپیسی طرفداران بسیاری دارد. 

ریکی کلایمن، تحلیلگر مسائل حقوقی اخبار شبکه «سی بی اس» در واکنش به ختم پرونده اسپیسی گفت: «این که دادستان‌ها تصمیم گرفتند اتهام اسپیسی را رد کنند به هیچ عنوان دلیل بر آن نیست که اسپیسی بی گناه است و مطلقا تبرئه شده است، بلکه تنها به این دلیل است که شاکی مدارک کافی برای ارائه ندارد.»

 

هالیوود کوین اسپیسی آزار جنسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین