کد خبر: 38008 A

گردهمایی بازیگران "بازی تاج و تخت" برگزار شد/ شوخی‌های بامزه و اوقات خوش آریا

گردهمایی بازیگران "بازی تاج و تخت" برگزار شد/ شوخی‌های بامزه و اوقات خوش آریا

در گردهمایی عوامل سریال "بازی تاج و تخت" در نمایشگاه کامیک کان، بازیگران این سریال در مورد اتفاق‌های فصل پایانی صحبت کردند.

ایران آرت: دو ماه بعد از پخش آخرین فصل سریال "بازی تاج و تخت" بازیگران این مجموعه در آخرین گردهمایی خود در نمایشگاه کامیک کان مقابل طرفداران نشستند و از پایان داستان گفتند. آنها سعی کردند به انتقادها از این فصل و پایان بندی "گات" هم پاسخ دهند.

به گزارش ورایتی، در میزگرد بازیگران "بازی تاج و تخت" کانلث هیل بازیگر نقش لرد واریس با اشاره به درخواستی که از سوی هزاران نفر امضا شد تا اچ‌بی‌او فصل هشتم را دوباره بسازد، رسانه‌ها را سرزنش کرد: "ما از طرفداری شما طی این سال‌ها متشکریم و فکر می‌کنم این بیشتر از کمپین ایجاد نفرت که از سوی رسانه‌ها هدایت شد، واقعیت دارد."

نیکلای کاستر والدو بازیگر نقش جیمی لنیستر در این نشست تاکید کرد محال بود سریال طوری به پایان برسد که همه را راضی کند: "چه پایان بندی را دوست داشته باشید چه از آن متنفر باشید، عالی است."

او همچنین از فرجام شخصیتی که بازی می‌کرد، ابراز رضایت کرد.

کاستر والدو گفت: "فکر می‌کنم این بی‌نظیر بود که او (جیمی لنیستر) در آغوش سرسی به آخر راه برسد. برای من معنی دار بود. این فقط نظر من است." این در حالی‌ست که چند نفر از حاضران مخالفت خود را با او ابراز کردند.

به گزارش آی سینما، شوخی برگزار کنندگان کامیک کان با بازیگران "گات" هم جالب بود که مقابل صندلی هریک از آنها لیوان قهوه گذاشته بودند که به اشتباهی در فصل هشتم ارجاع داشت و خبرساز شد. در آن صحنه لیوان قهوه مقابل میزی که شخصیت‌های اصلی نشسته بودند، جا مانده بود.

میسی ویلیامز بازیگر نقش آریا استارک هم در این میزگرد درباره فرجام این شخصیت گفت: "مطمئنم او اوقات خوشی خواهد داشت." که به سفر آریا برای کشف سرزمین‌های ناشناخته در غرب وستروس اشاره داشت.

آیزاک همپستد رایت بازیگر نقش برن استارک هم به شوخی گفت وستروس تحت پادشاهی برن کشوری تحت نظارت دائم است و او می‌داند هرکس مشغول چه کاری‌ست.

لیام کانینگهام بازیگر نقش سر داووس هم با اشاره به سریال مقدمه "بازی تاج و تخت" که داستانش ده هزار سال قبل از وقایع سریال اصلی می‌گذرد، به شوخی گفت که سازندگان باید اسم مقدمه را "بهتره با داووس تماس بگیرید" می‌گذاشتند. اشاره طنزآمیز او به سریال مقدمه "برکینگ بد" بود که با نام "بهتره با سال تماس بگیرید" عرضه شد.

بازیگران همچین درباره دیالوگ محبوب خود در کل "بازی تاج و تها" حرف زدند. کاستر والدو دیالوگ مشهور "در را نگه دار" را انتخاب کرد و ویلیامز هم به دیالوگ آریا یعنی "امروز نه" اشاره کرد.

قرار بود دیوید بنیاف و دی.بی وایس نویسندگان اصلی و خالقان سریال هم در این میزگرد حاضر باشند اما دو روز قبل از برگزاری اعلام شد آنها به دلیل مشغله کاری نمی‌توانند در کامیک کان شرکت کنند.

 

بازی تاج و تخت جیمی لنیستر نیکولای کاستر والدو کامیک کان میزی ویلیامز گات
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین