کد خبر: 37899 A

پیش‌درآمد کینگزمن به سینماها می‌آید

پیش‌درآمد کینگزمن به سینماها می‌آید

پیش‌درآمد فیلم "کینگزمن" در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ اکران می‌شود.

ایران آرت: قسمت جدید چندگانه‌ی "کینگزمن" رسماً از راه رسید. استودیوی فاکس قرن بیستم ساعاتی پیش اولین تریلر از پیش‌درآمد چندگانه تحت عنوان (The King’s Man) را منتشر کرد.

داستان این فیلم در اوایل قرن بیستم روی می‌دهد و شکل‌گیری سازمان "کینگزمن" را به تصویر می‌کشد. اطلاعات دقیقی از قصه منتشر نشده اما حضور چندین شخصیت تاریخی از جمله "تی.ای لارونس" با بازی "رالف فاینز"، "هربرت کیچنر" با بازی "لیام نیسن"، "فلیکس یوسوپوف" با بازی "دنیل برال"، "ماتا هاری" با بازی "جما آرترتون" و "گریگوری راسپوتین" با بازی "رایس ایفانز" به تأیید رسیده است.

به گزارش سی نما، دیگر بازیگران فیلم شامل "هریس دیکینسون"، "آرون تیلور جانسون"، "متیو گود" و "استنلی توچی" می‌شوند. پس از "کینگزمن: سرویس مخفی" و "کینگزمن: حلقه‌ی طلایی"، این پیش‌درآمد گام اول توسعه‌ی چندگانه شمرده می‌شود. پیش‌‌درآمد دیگری براساس شخصیت‌های آمریکایی معرفی شده در "حلقه‌ی طلایی" و نیز یک سریال تلویزیون هم اکنون در حال پیشرفت‌اند. سومین قسمت چندگانه هم با بازی "تارون اجرتون" در نقش "اگسی" و داستانی در زمان حال به تولید خواهد رسید.

"متیو وان" کارگردان فیلم اوایل سال جاری میلادی در این باره گفته بود: "در پایان این فیلم [حلقه‌ی طلایی] احساس می‌کنید که اگسی به ماجراجویی تازه‌ای خواهد رفت. گالاهاد یا هری هارت و تکیلا به ماجراجویی جدیدی می‌روند. جف [بریجز]، هالی [بری]، ویسکی هم به همین ترتیب. قسمت بعدی سرنوشت این شخصیت‌ها را روایت می‌کند."

اجرتون نیز پیش‌تر تأیید کرده بود: "این بدان معنا نیست که من هرگز در "کینگزمن" ظاهر نخواهم شد. همین چند روز پیش با متیو [وان] بودم، ما هنوز با یکدیگر همکاری می‌کنیم، اما گام بعدی در دنیای فیلم شامل حضور من نمی‌شود. ایده‌های او برای فیلم جدید بسیار هیجان‌انگیز است. همکاری نکردن در [پیش‌درآمد] غم‌انگیز است اما اگسی را دوباره ملاقات خواهید کرد."

پیش‌درآمد "کینگزمن" ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ اکران می‌شود.

 

هالیوود لیام نیسون کینگزمن پیش درآمد کینگزمن لیام نیسن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین