کد خبر: 37868 A

یک فیلم کم‌خرج رکورد "انتقام‌جویان" را شکست

یک فیلم کم‌خرج رکورد "انتقام‌جویان" را شکست

فیلم کمدی "بدرود" رکورد بالاترین متوسط فروش در سال در سال ۲۰۱۹ را از آن خود کرد.

ایران آرت: امسال "انتقام‌جویان: پایان بازی" تمام رکوردهای فروش در گیشه را شکست اما حالا یک فیلم مستقل از راه رسیده و یکی از این رکوردها را خیلی زود از آن خود کرده است.

درام کمدی "بدرود" / The Farewell به کارگردانی لولو وانگ و با بازی آکوافینا، این هفته با نمایش در چهار سالن سینما به فروش۳۵۱ هزار و ۳۳۰ دلار رسید تا به طور متوسط در هر سالن ۸۷ هزار و ۸۳۳ دلار فروخته باشد. به گزارش هنروتجربه، پیش از این، بالاترین متوسط فروش در سالن در سال ۲۰۱۹ به "انتقام‌جویان: پایان بازی" تعلق داشت که رقم ۷۶ هزار و ۶۰۱ دلار بود. البته می‌دانیم که بلاک‌باستر دیزنی-مارول در ۴۶۶۲ سالن سینمای آمریکای شمالی روی پرده رفت.

داستان "بدرود" درباره شخصیت آکوافینا است که به چین سفر می‌کند تا با مادربزرگ کهنسال خانواده‌اش خداحافظی کند که رو به مرگ است. این فیلم پس از اولین نمایش جهانی‌اش در جشنواره ساندنس با نقدهای بسیار مثبت منتقدان روبه‌رو شد و در سایت جمع‌آوری آرای منتقدان "راتن تومیتوز" امتیاز کامل صد را دارد.

کمپانی مستقل  "A24" که بانی پخش "بدرود" است، به‌تدریج بر تعداد سینماهای نمایش‌دهنده فیلم در ایالات متحده می‌افزاید تا این‌که از دوم اوت (یازده مرداد) آن را به صورت گسترده به نمایش درآورد.

 

انتقام جویان انتقام جویان: پایان بازی فیلم بدرود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین