کد خبر: 37863 A

اعتراض مرد عنکبوتی به مرد عنکبوتی!

اعتراض مرد عنکبوتی به مرد عنکبوتی!

سام ریمی بازیگر فیلم "مرد عنکبوتی" از اینکه هر سال دو قسمت از این سری فیلم‌ها ساخته می‌شود انتقاد کرد.

ایران آرت: خیلی‌ها "اسپایدرمن" (سام ریمی، ۲۰۰۲؛ با بازی‌های توبی مگوایر و کریستن دانست) را همان فیلم ابرقهرمانی‌ای می‌دانند که دوران حکمفرمایی این گونه آثار بر هالیوود امروز را رقم زد.

فارغ از این‌که وضعیت فعلی هالیوود به نفع صنعت فیلم‌سازی است یا نه، سام ریمی از نحوه برخورد و برنامه‌ریزی‌های استودیوها راضی نیست. فیلم‌های "اسپایدرمن" او سه‌گانه شدند و کمپانی‌های دیزنی، مارول استودیوز و سونی خیلی زود به‌واسطه قراردادی که چهار سال پیش بستند، ساخت دوباره این فیلم‌ها را در دستور کار قرار دادند و این روزها شاهد موفقیت جدیدترین فیلم این ابرقهرمان با نام "اسپایدرمن: دور از خانه" در گیشه هستیم.

اما چرا در این میان، از مردی که همه چیز را شروع کرد خبری نیست؟ به گزارش هنروتجربه، ریمی اخیراً به "یاهو انترتینمنت" گفته است: "هنوز به قسمت چهارمی فکر می‌کنم که کمپانی با ساختش موافقت نکرد؛ آن هم در حالی که هر سال در فصل تابستان یک فیلم اسپایدرمن ساخته و اکران می‌شود! پس طبیعی است که دائم به این پروژه فکر کنم؛ البته می‌کوشم گذشته را پشت سر بگذارم و تمرکزم بر آینده باشد."

سام ریمی از "گودزیلا"، "کینگ کونگ" و فیلم هیولایی "از آنِ آن‌ها!" / Them! به عنوان برخی آثار محبوب دوران کودکی‌اش نام می‌برد و اعتراف می‌کند که چنین آثار کلاسیکی الهام‌بخش سه‌گانه "اسپایدرمن" او شدند.

 

مرد عنکبوتی اسپایدرمن سام ریمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین