کد خبر: 37693 A

بازگشت خانواده استارک با پیش‌درآمد "بازی تاج و تخت"

بازگشت خانواده استارک با پیش‌درآمد "بازی تاج و تخت"

جرج آر آر مارتین فاش کرد که در پیش‌درآمد سریال "بازی تاج و تخت" خانواده استارک قطعا حضور دارد.

ایران آرت: جرج آر. آر. مارتین نویسنده رمان‌های "نغمه آتش و یخ" به چند سال درباره سریال جدیدی که در دنیای "بازی تاج و تخت" می گذرد، پاسخ داد. این سریال جدید را جین گلدمن به سفارش شبکه اچ‌بی‌او می‌سازد و به گفته مارتین داستانش حدود ۵ هزار سال قبل از ماجراهای "بازی تاج و تخت" می‌گذرد.

مارتین که رمان‌هایش منبع الهام سریال فانتزی پرطرفدار بود، درباره سریال جدید که نوعی مقدمه برای "بازی تاج و تخت" است در گفت‌وگو با اینترتینمنت ویکلی با اشاره به حضور هفت اقلیم و پادشاهی در سریال اصلی گفته است: "وقتی عقب‌تر برویم، ۹ پادشاهی وجود دارد و بعد ۱۲ پادشاهی. سرانجام به جایی می‌رسیم که صد اقلیم و پادشاهی وجود دارد -یعنی پادشاهی‌های خرد و کوچک- و داستان جدید در این دوران می‌گذرد."

به گزارش آی سینما، به گفته این نویسنده که از تهیه کنندگان این سریال جدید هم هست، این دوران "عصر طلایی قهرمانان" نام دارد. او همچنین فاش کرده که کدام خاندان مشهور "گات" به صفحه تلویزیون بازمی‌گردند.

او توضیح داده: "خاندان استارک قطعا حضور دارد. خاندان لنیستر هنوز نیامده، اما کسترلی راک (مرکز فرمانروایی لنیسترها) حتما هست."

او همچنین حضور موجودات غیر انسانی در وستروس را هم تایید کرده است. این شامل ماموت‌ها، دایرولف‌ها (گرگ‌های شمالی) و وایت واکرها می‌‌شود. اما خبری از اژدها نیست.

مارتین همچنین گفته که سریال مقدمه مانند خود "بازی تاج و تخت" بازیگر محوری ندارد و گروه هنرپیشه‌ها حاضر خواهند بود: "برای "بازی تاج و تخت" ما تا این اواخر هیچکس را به عنوان بازیگر زن یا مرد اصلی در نظر نگرفتیم. همیشه بازیگران مکمل بودند چون سریال گروه بازیگران داشت. فکر می‌کنم برای سریال جدید هم اینطور است و بازیگر اصلی نداریم."

تا به حال حضور بازیگرانی مانند نائومی واتس، میراندا ریچاردسون، نارومی آکی و دنیس گو در سریال جدید قطعی شده است. به گفته مارتین هنوز نام قطعی سریال مشخص نیست اما بار دیگر نام "شب طولانی" را -که پیش از این هم اشاره کرده بود- به عنوان یکی از نامزدهای عنوان سریال نام برده است

 

جان اسنو جرج آر آر مارتین استارک آریا استارک سانسا استارک پیش درآمد بازی تاج و تخت جین گلدمن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین