کد خبر: 37634 A

سریال "ارباب حلقه‌ها" کلید می‌خورد

سریال "ارباب حلقه‌ها" کلید می‌خورد

آمازون برای فیلمبرداری سریال "ارباب حلقه‌ها" به مناطق زیبای کشور نیوزلند می‌رود.

ایران آرت: کشور نیوزلند شبیه‌ترین منطقه به "سرزمین میانه" تالکین است و "پیتر جکسون" سه‌گانه‌ی "ارباب حلقه‌ها" (Lord of the Rings) و "هابیت" (Hobbit) خود را مناطق زیبای این خاک فیملبراری کرد. اکنون به نظر می‌رسد که آمازون از جکسون پیروی خواهد کرد و نیوزلند را برای فیلمبرداری سریال پیش‌درآمد "ارباب حلقه‌ها" برگزیده است. روزنامه‌ی "نیوزلند هرالد" گزارش داده که بخش "عظیمی" از سریال جدید در این کشور فیلمبرداری خواهد شد و از اکلند و کوئینزتون به عنوان دو نقطه‌ی احتمالی برای تولید پروژه نام برده است.

به گزارش سی نما، یکی از فیلمسازان اکلندی مدعی است که شرکت‌های فیلمسازی "اکلند فیلم" و "کومو فیلم" از چند سال گذشته در مراحل پیش تولید سریال مشارکت کرده‌اند. با توجه به بودجه‌ی هنگفتی که آمازون برای تولید پیش‌درآمد در نظر گرفته، طولانی شدن مراحل آماده‌سازی سریال منطقی به نظر می‌رسد.

البته سریالی با این مقیاس در لوکیشن‌های دیگری هم فیلمبرداری خواهد شد. پیش‌تر گزارش شده بود که بخش‌هایی از سریال در ادنیبرگ، اسکاتلند جلوی دوربین می‌رود، جایی که "انتقام‌جویان" هم مدتی قبل فیلمبرداری شده بود. حتی شایعاتی به گوش می‌رسید که ادینبرگ محل اصلی تصویربرداری است، اما آمازون از آن پس اطلاعاتی رسمی در این زمینه در اختیار هواداران قرار نداد.

از آنجا که فیلمبرداری قرار است از نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی آغاز شود، بدون تردید جزئیات بیشتری از پروژه به گوش طرفداران داستان‌های تالکین خواهد رسید. در حال حاضر از طریق حساب رسمی توئیتر سریال تأیید شده است که داستان در "دوران دوم" سرزمین میانه روی می‌دهد، هرچند گستردگی این دوران به چند صد سال می‌رسد. هنوز معلوم نیست که آیا جزیره‌ی "نومنور" نقشی در قصه ایفا می‌کند یانه. "سائورون" ایامی را در این سرزمین سپری کرد و آن را به فساد و تباهی کشید. در صورتی که تمرکز بر این جزیره قرار داده شود، داستان پیش‌درآمد به سه‌گانه‌ی جکسون متصل خواهد شد. هفته‌ی گذشته گزارش شد که "جی.ای بایونا" کارگردان "دنیای ژوراسیک" برای کارگردانی دو اپیزود ابتدایی مجموعه برگزیده شده است.

 

پیتر جکسون هالیوود ارباب حلقه ها هابیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین