کد خبر: 37594 A

دختر جنگجویی که از مردم خود دفاع می‌کند/ عکس

دختر جنگجویی که از مردم خود دفاع می‌کند/ عکس

دیزنی فیلم لایو اکشن "مولان" را در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ اکران می‌کند.

ایران آرت: سال بازسازی‌های لایو اکشن دیزنی هنوز به پایان نرسیده و پس از اکران "دامبو" و "علاءالدین" استودیوی به زودی "شیر شاه" را هم روی پرده خواهد برد. دیزنی از اولین تریلر لایو اکشن "مولان" (Mulan) بین دو نیمه‌ی بازی فینال جام جهانی فوتبال زنان رونمایی کرد. نقش اصلی را "لیو ییفئی" ایفا می‌کند و "دانی ین" در نقش "فرمانده تانگ"، "جت لی" در نقش امپراطور چین و "جونگ لی" در نقش شخصیت شرور قصه حضور دارند. کارگردانی این فیلم را نیز "نیکی کارو" برعهده دارد.

به گزارش سی نما، انیمیشن کلاسیک "مولان" در سال ۱۹۹۸ ساخته شد و داستان آن در سرزمین چین و در زمان حکومت سلسله‌ی هان روایت شد. شخصیت اصلی فیلم دختر یک جنگجوی شناخته شده به نام "فا ژو" است که سعی می‌کند با جعل هویت از مردم خود دفاع کند. ییفئی نوامبر گذشته برای بازی در نقش اصلی برگزیده شد. او در سال ۲۰۰۹ یکی از "چهار هنرپیشه زن دان" لقب، عنوانی افتخاری برای ستارگانی که فروش فیلم‌هایشان را تضمین می‌کند.

کارو بیشتر با "نهنگ سوار" (Whale Rider) شناخته می‌شود، فیلمی که داستانی در مورد دختری جوان به نام "مائوری" با بازی "کیشا کسل-هیوز" و رهبر جدید قبیله‌اش در نیوزلند بازگو می‌کرد. درست مانند مولان، او هم باید برخلاف خواسته‌های اطرافیانش عمل می‌کرد و سرنوشتش را خود رقم می‌زد. تریلر "مولان" اولین تصاویر از فیلمبرداری چشم‌نواز کارو و همچنین صحنه‌های نبرد حماسی را به نمایش می‌گذارد.

"مولان" داستانی به روز شده از نسخه‌ی اصلی را روایت کرده و یک بازسازی نما به نما نخواهد بود. "اتکارش امبودکار" کمدین آمریکایی که نقش راهب قصه را بازی می‌کند، ژانویه‌ی گذشته در مصاحبه با "ایندی‌وایر" از فیلم ستایش کرد.

mulan-teaser-poster

امبودکار در جشنواره‌ی فیلم ساندنس گفت: "حماسی است. شخصاً فکر می‌کنم بهترین فیلم لایو اکشن دیزنی خواهد بود. داستانی جدید است. برداشتی جدید. برای دختران جوان عالی است، برای جامعه‌ی آسیایی تباران فوق‌العاده است، جامعه‌ی آسیایی-آمریکایی. به شکل هنرمندانه‌ای ساخته شده. حماسی است."

دیزنی فیلم لایو اکشن "مولان" را در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ اکران می‌کند.

 

انیمیشن دیزنی مولان جت لی لایو اکشن جونگ لی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین