کد خبر: 37582 A

شاکیان جدید کوین اسپیسی به صف شدند/ بازجویی از آقای بازیگر

شاکیان جدید کوین اسپیسی به صف شدند/ بازجویی از آقای بازیگر

اسکاتلند یارد که با عنوان نیروی پلیس متروپلیتن لندن هم شناخته می‌شود، شش اتهام آزار و حمله جنسی علیه کوین اسپیسی را بررسی می‌کند.

ایران آرت: در حالی که دو روز پیش اعلام شد یکی از شاکیان کوین اسپیسی به اتهام آزار جنسی شکایت خود در دادگاه را پس گرفته، روز شنبه ورایتی گزارش داد ماموران اسکاتلند یارد در خاک آمریکا از این بازیگر مشهور درباره اتهاماتی که در انگلستان به او وارد شده، بازجویی کرده‌اند.

این بازجویی در ماه می انجام شده اسپیسی داوطلبانه در این جلسه سوال و جواب شرکت کرده و بازداشتی در کار نبوده اما تحقیقات ادامه دارد.

به گزارش آی سینما، اسکاتلند یارد که با عنوان نیروی پلیس متروپلیتن لندن هم شناخته می‌شود، شش اتهام آزار و حمله جنسی علیه کوین اسپیسی را بررسی می‌کند. این شش اتهام از سوی شش مرد مطرح شده و تاریخ وقوع ادعایی بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۳ است.

پلیس انگلستان در بیانیه‌ای که در اختیار ورایتی قرار داده، تایید کرده که این بازجویی در ماه می یعنی حدود دو ماه پیش انجام شده اما به محل برگزاری جلسه و جزئیات اتهام‌ها اشاره نکرده است. وکلای اسپیسی هم درباره این بازجویی حاضر به اظهار نظر نشده‌اند.

اسپیسی که طی سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۵ مدیر هنری تئاتر الد ویک در لندن بود، چندین سال در این شهر زندگی می‌کرد و نخستین اتهام آزار جنسی علیه او اواخر سال ۲۰۱۷ مطرح شد. او با پنج شکایت دیگر هم روبه‌رو شده است.

اتهامات مشابهی در آمریکا هم به این برنده دو جایزه اسکار وارد شده و انتظار می‌رود که او به زودی در جلسه محاکمه حاضر شود.

 

کوین اسپیسی آزار جنسی آزار جنسی هالیوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین