کد خبر: 37580 A

خالقان "بازی تاج و تخت" بدترین نویسنده‌ها شدند!

خالقان "بازی تاج و تخت" بدترین نویسنده‌ها شدند!

کاربران گوگل با جستجوی عبارت "بدترین نویسندگان" به نام بنیاف و وایس سازندگان سریال "بازی تاج و تخت" برمی‌خورند!

ایران آرت: به دنبال شکل‌گیری کمپین جمع‌آوری امضاء برای بازسازی فصل هشتم "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) و همچنین کمپین دیگری برای جلوگیری از نویسندگی و کارگردانی "دن وایس" و "دیوید بنیاف" برای فیلم جدید "جنگ ستارگان"، هواداران خشمگین سریال فانتزی HBO بار دیگر هجوم آوردند. به لطف ایجاد صفحه‌ای در وبسایت ردیت، کاربران گوگل دست کم پیش از انتشار این گزارش، با جستجوی عبارت "بدترین نویسندگان" به نام بنیاف و وایس برمی‌خوردند. تا چند روز گذشته نتایج جستجو به تصویر دو نویسنده و صفحه‌ی ردیتی که در ماه می ایجاد شده بود منجر می‌شد.

به گزارش سی نما، این پست ابتدا توسط "وینتر ایز کامینگ" کشف شد و اکنون با جستجوی "نویسندگان بد" در گوگل به عنوان نتیجه‌ی نخست پدیدار می‌شود. در متن درخواست هواداران آمده بود: "دیوید بیناف و دی.بی. وایس ثابت کردند که وقتی منبع الهامی (مانند کتاب‌ها) در اختیار نداشته باشند نویسندگانی نالایق‌اند. این سریال مستحق فصل پایانی منطقی‌تری است. از شبکه‌ی HBO می‌خواهیم این اتفاق را عملی کند."

کمپین به سرعت به ۱.۵ میلیون امضاء رسید و به فاصله‌ی کوتاهی پتیشن دیگری برای اخراج خالقان "بازی تاج‌وتخت" از کارگردانی و نویسندگی اپیزودهای جدید "جنگ ستارگان" دیزنی و لوکاس‌فیلم کلید خورد. "باب ایگر" مدیر عامل والت دیزنی ۱۴ می گذشته تأیید کرد که بنیاف و وایس اولین قسمت "جنگ ستارگان" پس از "ظهور اسکای‌واکر" (The Rise of Skywalker) که دسامبر آینده به نمایش درمی‌آید را می‌سازند. "جنگ ستارگان" بنیاف و وایس نیز برای اکران در تاریخ ۱۶ دسامبر سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است.

بنیاف و وایس تا این لحظه واکنشی نسبت به اعتراضات گسترده علیه فصل هشتم سریال "بازی تاج‌وتخت" و کمپین جمع‌آوری امضاء نشان نداده‌اند اما "سوفی ترنر" بازیگر نقش "سانسا استارک" در مصاحبه با نیویورک تایمز این اقدام هواداران را توهین‌آمیز خواند.

ترنر گفته بود: "تمام این درخواست‌های جمع‌آوری امضاء و چیزهایی از این دست – به نظر بی‌احترامی به عوامل سریال، نویسندگان و فیلمسازانی است که ۱۰ سال بی‌وقفه زحمت کشیده‌اند و ۱۱ ماه برای فیلمبرداری فصل آخر وقت صرف کرده‌اند. مثلاً پنجاه و چند شب [متوالی] فیلمبرداری داشته‌اند. افراد زیادی برایش سخت کار کرده‌اند، بنابراین بی‌احترامی است اگر مردم بی‌ارزشش شمارند تنها به این دلیل که آنچه می‌خواسته‌اند را مشاهده نکرده‌اند."

 

بازی تاج و تخت دیوید بنیاف دنی وایس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین